Monnari już od wielu lat ubiera Polki, uwzględniając w swoich kolekcjach niepowtarzalność każdej z nich. W tym roku przypada 20-lecie marki. Z tej okazji wiosenno-letnia kampania powstała przy współpracy z trzema ambasadorkami: artystką Anną Marią Jopek, aktorką Małgorzatą Sochą oraz prezenterką Marceliną Zawadzką. Hasło towarzyszące kolekcji brzmi "Modnie być sobą!". Ubrania odzwierciedlają styl bycia ich właścicielek, bo bycie sobą to w tej chwili największy trend!

20-lecie MONNARI to dla nas wyjątkowy rok, dlatego też zdecydowaliśmy się zaprosić do udziału w naszej kampanii trzy wspaniałe ambasadorki. Zależało nam na wyborze takich kobiet, z których każda jest inna, a przy tym pozostaje sobą. Anna Maria Jopek to artystyczna dusza, Małgosia Socha to utalentowana i wszechstronna aktorka, natomiast Marcelina Zawadzka jest pełną energii, pozytywnie zakręconą osobowością – mówi dyrektor marketingu Renata Borkowska-Kubiak.

Mimo pozornych różnic, ambasadorki Monnari łączy jedna, najważniejsza cecha – realizując swoje pasje oraz pracując w wymarzonym zawodzie, pozostają wierne własnym ideałom i zachowują 100% swojej osobowości. Po prostu są sobą! Oprócz szerokiej gamy wzorów i kolorów marka oferuje akcesoria czy buty, które pomagają stworzyć total look

W kolekcji Monnari wiosna-lato 2018 znajdziemy aż dziewięć specjalnych linii z ubraniami na każdą okazję: "Afrique", "Light Safari", "Jacqueline", "Turquise", "Pinki Pie", "Santorini", "Chic Etnic", "Gold Boho", "Selena". Każda z nich jest zainspirowana innym klimatem. Stylizacje, jakie można skompletować dzięki nim, nadadzą się zarówno na wesele czy wyjazd w tropiki, jak i na spotkanie z przyjaciółką. Wiele letnich rzeczy Monnari jest wykonanych z naturalnych materiałów – lnu czy wiskozy.