Sarah Burton nie przestraszyła się oskarżeń o dosłowność i w kampanii wiosennej kolekcji trzyma się tematu pszczół i miodu. Pierwsze ujawnione zdjęcie wygląda jak wycinek z sesji beauty. Przedstawia twarz Raquel Zimmermann praktycznie pozbawioną makijażu, oblaną ciekłym miodem. Szalenie zmysłowe i smakowite ujęcie nie miałoby nic wspólnego z modą, gdyby nie strojny biżuteryjny kołnierz, oczywiście dekorowany motywem pszczół.

Nowa kolekcja Sarah Burton to nie tylko pszczele motywy, to także rozbuchany historyzm: odważne suknie z zewnętrznym stelażem, hiperdekoracyjność i tkaniny ociekające złotem jak wnętrza barokowych kościołów. Wszystkie te motywy zostały wydobyte w kampanii. Jej autorem jest David Sims, który fotografował Raquel również w apokaliptycznej kampanii Alexander McQueen jesień-zima 2011.

Mocna, nietypowa kampania w GALERII