Oryginalna uroda Julii Banaś sprawiła, że modelka ma już na swoim koncie pokazy m.in. dla Moschino i Miu Miu, a także kampanie dla takich domów mody jak: Carven, Emporio Armani, Marc Jacobs czy Gucci. W tym sezonie Banaś po raz drugi została twarzą kampanii polskiej marki Solar. Po wnętrzach gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, gdzie odbyła się poprzednia sesja wizerunkowa brandu, przyszedł czas by tłem dla kampanii stał się Tor wyścigów konnych Służewiec. Zdjęciami z modernistycznego służewieckiego budynku przeplatają się z kadrami ze studia, gdzie Julia pozowała na krwistoczerwonym tle. Gwiazdę światowego modelingu ponownie sfotografował Bartek Wieczorek, który z marką Solar współpracuje od kilku sezonów.

Świeża, a przy tym  bardzo kobieca i ekspresywna wiosenna kolekcja Solar to połączenie eleganckiego stylu (charakterystycznego dla polskiej marki) z intensywnymi kolorami. Zestawienie modernistycznych detali z wiodącą w sezonie wiosna-lato 2018 czerwienią nadaje kampanii charakteru i sprawia, że trudno nie zatrzymać na niej wzroku. O stylizacje podobnie jak przy poprzedniej sesji zadbała Agnieszka Ścibior, makijażem zajęła się Marianna Yurkiewicz, a fryzury stworzył Michał Bielecki.