KolekcjeStudio zazwyczaj H&M prezentował na pokazach w Paryżu. Tym razem szwedzka marka zmieniła nieco sposób promocji swojej najbardziej trendowej linii. Na pewno widzieliście na instagramie zdjęcia influencerek z Arizony. 60 najlepszych blogerek z całego świata (w tym Polka - Jessica Mercedes) poleciało tam na zaproszenie H&M, by obejrzeć kolekcję, wziąć udział w sesji zdjęciowej, a przy okazji - uczestniczyć w niezwykłym show (z pokazami tańca i koncertami na żywo). Tym sposobem fotografie i wideo z pomarańczowymi swetrami, sukienkami w tęczowe pasy i garniturów we wzór zebry zalały falą media społecznościowe. 

Oprócz kampanii w social media H&M promuje swoją kolekcję Studio także klasyczną sesją zdjęciową. Twarzą edytorialu została jedna z top modelek - Anna Ewers (ulubienica Alexandra Wanga), a sfotografował ją Lachlan Bailey.

Anna Ewers w kampanii H&M Studio / fot. mat. prasowe

Główne inspiracje do stworzenia kolekcji H&M Studio 2019? Podróże, krajobraz Ameryki, przyroda.

"Punktem wyjścia dla kolekcji H&M Studio S/S 2019 było zdjęcie stawów Potash w Utah. Tęczowa paleta kolorów w tym czerwonym kanionie była tak inspirująca, że myśleliśmy już tylko o eskapizmie i pragnieniu podróżowania. Tworząc kolekcję, zastanawialiśmy się nad kobietą, która zawsze jest ciekawa podróży i odkryć z nimi związanych - jest tak samo szczęśliwa przechadzając się boso po dzikiej plaży, jak spędzając czas na basenie z przyjaciółmi podczas weekendowego wypadu", mówi Angelica Grimborg, projektantka H&M Studio Concept.

W kolekcji, oprócz wspomnianych wcześniej kluczowych produktów takich jak swetry czy sukienki, znalazły się także m.in.: kamelowy trencz z paskiem wiązanym w talii, cekinowe mini w odcieniu kości słoniowej z rzeźbiarską falbaną,  kozaki w tygrysie pasy, biżuteria (m.in. kolczyki z motywem wzoru zebry), sandały z rzemyków, kostiumy kąpielowe oraz koszule z dużymi kieszeniami. Ceny wszystkich elementów linii H&M Studio zobaczycie w naszej galerii.

Kolekcja H&M Studio 2019 trafi do sprzedaży w wybranych sklepach H&M na całym świecie już 21 marca.