Paltrow słynie ze swojego naturalnego wdzięku, uwielbieniu dla estetyki clean-girl, a ostatnio również jest jedną z głównych figur wymienianych podczas analizy stylu "quiet luxury". Aktorka doskonale wykorzystała sławę, którą zdobyła na przełomie lat 90. i 2000., tworząc platformę, która stała się jej głównym kanałem komunikacji z fanami. Założona w 2008 firma Goop, zajmuje się szeroko pojętym lifestylem. Eksperci z różnych dziedzin dostarczają informacji poprzez media społecznościowe, program na Netflixie, podcasty. W ostatnich latach platforma rozszerzyła się o własną linię kosmetyków, sklep z zabawkami erotycznymi, a od niedawna również kolekcję ubrań. 

Instagram @goop

Gwyneth Paltrow pozuje topless w idealnie skrojonych dżinsach swojej marki

W niedzielę aktorka opublikowała w swojej relacji na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje topless w spodniach swojej marki. Paltrow wyglądała bardzo naturalnie miała niewidoczny makijaż, zwilżone włosy, a ubrana była wyłącznie w parę dżinsów z jej kolekcji z rozszerzonymi nogawkami i wysoko osadzoną talią. W asortymencie G. label by Goop znajdziemy całą linię ubrań nawiązujących do stylu samej aktorki i wpisujących się w głośny trend dyskretnego luksusu. 

Marka Gwyneth Paltrow

Marka proponuje raczej stonowaną paletę kolorów i klasyczne kroje. Wśród nich można znaleźć tenisowe sweterki, wykonane z najwyższej jakości materiałów kardigany, ale też zwiewne kobiece sukienki czy najmodniejsze w ostatnim czasie dżinsy z rozszerzanym nogawkami. Oprócz samej marki stworzonej przez Paltrow, sklep online Goop funkcjonuje również jako concept store, selekcjonując ulubione marki aktorki. Jest to źródło fantastycznych modowych inspiracji dla każdej fanki mody. 

Zobacz też: Lista 7 modnych rzeczy w stylu quiet luxury. W te ponadczasowe elementy garderoby zainwestowałyby Gwyneth Paltrow i Shiv Roy z „Sukcesji”