Gucci we współpracy z Xboxem - modowa gra czas start!
Gucci i Microsoft Xbox mogą połączyć siły na rzecz modowej współpracy. Marka modowa i firma zajmująca się produkcją konsoli do gier, wspomniały na Twitterze o możliwym projekcie. Xbox odniósł się do popularnego akronimu stosowanego na koniec gry - "GG" oznaczającego "good game". Jak wiadomo, "GG" to również rozpoznawalny monogram Gucci. Modowy gigant szybko odpowiedział na wpis Xboxa.
Saying ‘GG’ at the end of every game will never go out of fashion
— Xbox (@Xbox) November 7, 2021
Współpraca Xboxa z gigantem modowym, jakim jest Gucci, może być wspaniałym sposobem na świętowanie 20-lecia firmy produkującej konsole.
Nie pierwsza taka współpraca Gucci
Luksusowe marki modowe, takie jak np. Balenciaga czy wspomniane Gucci, nawiązały już współprace z grami komputerowymi i nie wykazują spowolnienia w tej kwestii. W 2020 roku Gucci połączył swoje siły z grą Tennis Clash. Celem było zaprojektowanie wirtualnego kortu tenisowego ozdobionego monogramem marki, a także tenisowych strojów dla bohaterów gry. Niecały rok później dom mody nawiązał współpracę z Robloxem w celu zorganizowania cyfrowego muzeum i sprzedaży wirtualnej torby z monogramem Dionizosa. W czerwcu tego roku Gucci nawiązało porozumienie z kalifornijską organizacją e-sportową, która prowadzi najlepsze drużyny i otrzymała dofinansowane od Drake'a.