Gucci we współpracy z Xboxem - modowa gra czas start!

Gucci i Microsoft Xbox mogą połączyć siły na rzecz modowej współpracy. Marka modowa i firma zajmująca się produkcją konsoli do gier, wspomniały na Twitterze o możliwym projekcie. Xbox odniósł się do popularnego akronimu stosowanego na koniec gry - "GG" oznaczającego "good game". Jak wiadomo, "GG" to również rozpoznawalny monogram Gucci. Modowy gigant szybko odpowiedział na wpis Xboxa. 

Współpraca Xboxa z gigantem modowym, jakim jest Gucci, może być wspaniałym sposobem na świętowanie 20-lecia firmy produkującej konsole.

Nie pierwsza taka współpraca Gucci

Luksusowe marki modowe, takie jak np. Balenciaga czy wspomniane Gucci, nawiązały już współprace z grami komputerowymi i nie wykazują spowolnienia w tej kwestii. W 2020 roku Gucci połączył swoje siły z grą Tennis Clash. Celem było zaprojektowanie wirtualnego kortu tenisowego ozdobionego monogramem marki, a także tenisowych strojów dla bohaterów gry. Niecały rok później dom mody nawiązał współpracę z Robloxem w celu zorganizowania cyfrowego muzeum i sprzedaży wirtualnej torby z monogramem Dionizosa. W czerwcu tego roku Gucci nawiązało porozumienie z kalifornijską organizacją e-sportową, która prowadzi najlepsze drużyny i otrzymała dofinansowane od Drake'a. 

Słynny biżuteryjny gigant współpracuje ze znaną sportową marką. Tiffany& Co. i Supreme to najbardziej zaskakujący duet w branży>>