Klimatyczny ogród, kosmos i prawdziwe wróżki – to już za nami! Tym razem H&M postawił na sztukę i odrobinę nostalgii. Eventy H&M to zdecydowanie jedne z najpiękniejszych imprez, jakie są organizowane w Polsce. Tym razem marka gościła nas w miejscu dotąd niedostępnym - eklektycznym Pałacyku Rusieckiego w podwórzu ulicy Lwowskiej. 

Na imprezie udzielał się klimat tego fascynującego miejsca, a H&M podkręcił dodatkowo atmosferę, wstawiając do środka antyczne rzeźby, automaty do gier, donice z paprocią i bluszczem oraz stanowisko do wypisywania pocztówek. Marka chciała w ten sposób połączyć sztukę z nowoczesnymi, nieoczywistymi akcentami. 

To ostatnie cieszyło się szczególnym zainteresowaniem, bo kartki, m.in.  z obrazami Teodora Axentowicza, można było zapakować do koperty wraz z bibułką i kwiatkiem, przewiązać sznurkiem, zaadresować do kogoś wyjątkowego i wrzucić do czerwonej skrzynki pocztowej. Marka H&M wysłała te pocztówki w ich imieniu.  Całą imprezę uświetniły set dj-ski Bezkres oraz koncert Coals

 

Hello Member! Jak będzie wyglądała nowa odsłona programu lojalnościowego H&M? 

"Hello Member to całkowicie bezpłatny, cyfrowy program lojalnościowy. Teraz możesz zbierać punkty za wszystkie zakupy dokonane zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online, odbierać bonusy rabatowe oraz korzystać ze spersonalizowanych promocji i rabatów. Regularnie zaglądaj na swoje konto, aby na bieżąco śledzić wszystkie dostępne oferty. Dołącz jeszcze dziś i wejdź do naszego świata mody!" - czytamy w informacji prasowej H&M. Marka postanowiła na nowe logo, zmieniła komunikacje wizualną, wprowadziła dwa poziomy Klubowiczów (podstawowy i premium), a także zdecydowała się na zmianę nazwy – możemy już zapomnieć o H&M Club. Obecni Klienci należą do programu lojalnościowego H&M. Co bardzo ważne, każdy z nich posługuje się przyjazną środowisku kartą w formie cyfrowej.

1. Wszystko w jednym miejscu

W strefie Moje konto w aplikacji H&M lub na hm.com znajdziecie teraz wszystkie niezbędne informacje: swoją kartę klubową, historię zamówień online, a także spersonalizowane oferty. Wygodne!

2. Więcej możliwości zbierania punktów

Chcecie otrzymać jeszcze większe korzyści? Zbierajcie punkty za zakupy, a dołączycie do grona Klubowiczów Premium (im więcej punktów, tym więcej korzyści!).

3. Bonusy rabatowe

H&M docenia lojalność! Za każde zdobyte 300 punktów, otrzymacie bonus rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Jest on dostępny po 30 dniach i znajdziecie go w strefie Moje konto. 

Aby dołączyć do programu lojalnościowego H&M, wystarczy założyć konto na hm.com lub zalogować się w aplikacji mobilnej H&M. Et voila! Zrób to jeszcze dziś i ciesz się benefitami oferowanymi przez markę H&M.

Korzyści Klubowiczów:

o    Całkowicie cyfrowe uczestnictwo w aplikacji mobilnej H&M

o    Oferta powitalna: 10% rabatu + bezpłatna standardowa dostawa na kolejne zakupy

o    Bonusy rabatowe

o    Dodatkowe rabaty na wyprzedaż

o    Oferty i rabaty

o    Bezpłatne zwroty

o    Specjalne ceny

o    Wydarzenia zakupowe

o    Oferta urodzinowa

o    Uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne!  

Korzyści Klubowiczów Premium: Poziom Premium jest przyznawany po zdobyciu 800 punktów

o    Całkowicie cyfrowe uczestnictwo w aplikacji mobilnej H&M

o    Bonusy rabatowe

o    Dodatkowe rabaty na wyprzedaż

o    Wcześniejszy dostęp do wybranych produktów z wyprzedaży

o    Oferty i rabaty

o    Bezpłatna dostawa i bezpłatne zwroty

o    Specjalne ceny

o    Wydarzenia zakupowe

o    Oferta urodzinowa

o    Ekskluzywne wydarzenia

o    Wcześniejszy dostęp do kolekcji specjalnych

o    Oferty niespodzianki Premium

o    Uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne! 

Gwiazdy na imprezie H&M 

Wydarzenie przyciągnęło tłumy gości. Na najmodniejszej imprezie w mieście pojawiły się gwiazdy ze świata mody i showbiznesu, takie jak: Jessica Mercedes, Horkruks, Maffashion, Red Lipstick Monster, Karolina Pisarek, Wujaszek Liestyle, Julia Wieniawa, Jakob Kosel etc. Kto jeszcze świętował z nami nową odsłonę programu lojalnościowego H&M? Zajrzyjcie koniecznie do naszej galerii.

A co z samym Pałacykiem Rusieckiego, który wybrała na ten wieczór marka H&M? Budynek z 1912 roku został ufundowany przez warszawskiego kolekcjonera, Stanisława Ursyna Rusieckiego, a w jego środku przechowywano malarstwo, rękopisy, porcelanę i militaria (część z nich trafiła potem do Muzeum Narodowego w Krakowie i warszawskich bibliotek). W czasie powstania warszawskiego został przemieniony na powstańczy szpital, po wojnie - zgodnie z wolą dawnego właściciela - przekazano go Polskiej Akademii Umiejętności, z kolei dziś jest własnością prywatną.