"True Match: Your Skin, Your Story" - to hasło nowej kampanii L’Oréal. Popularna francuska marka chce, żeby jej konsumenci nie postrzegali jej jednoznacznie - że jest zarezerwowana tylko dla określonej grupy kobiet, które uwielbiają makijaż. W nowym spocie (wyświetlonym w USA podczas gali rozdania Złotych Globów) promującym aż 33 odcienie (!) podkładu True Match bohaterowie wideo nie tylko pozują z minimalnym wizażem, ale mówią także co nieco o sobie. Każda z tych osób jest inna, różni się odcieniem skóry, sylwetką, pochodzeniem czy zainteresowaniami. Wśród nich zobaczymy m.in. ciężarną Blake Lively, Larę Stone, transpłciową modelkę Hari Nef, a także... Darnella Bernarda. To kolejny mężczyzna pojawiający się w kampanii kosmetycznej znanego brandu. Wcześniej już pisaliśmy o nowych ambasadorach Cover Girl (zobacz tutaj >>) oraz Maybelline (przeczytaj o tym >>). Amerykańscy internauci są zachwyceni premierowym filmem L’Oréal, a Wy?

Zobacz klipy wspierające kampanię L’Oréal z Blake Lively, Hari Nef i Darnellem Bernardem: