Jesień 2025 zapowiada się wyjątkowo stylowo. Wszystko za sprawą PAPER – torebki, która stała się symbolem współczesnej kobiecości: niezależnej, swobodnej i pełnej kreatywności. W nowej kampanii marki BIMBA Y LOLA to właśnie PAPER staje się bohaterką – w trzech odsłonach, które łączą funkcjonalność z estetyką. Towarzyszy jej Akima – kolumbijska aktorka i modelka, która podbija światowe sceny i idealnie uosabia wartości marki.

Jesienne odcienie, które pokochasz

Od limonki po ciemną czekoladę – kolory nowej kolekcji PAPER przyciągają wzrok i idealnie wpisują się w paletę sezonu jesień-zima 2025. BIMBA Y LOLA zaproponowała trzy warianty kultowej torebki, które różnią się nie tylko wielkością, ale też charakterem i przeznaczeniem.

PAPER BIKINI w rozmiarze XL to model dla kobiet, które chcą zabrać ze sobą cały świat. Kolory? Soczysta limonka LIME PAPER BAG, spalona pomarańcza MAXI BURNT ORANGE SHOPPER BAG i głęboki, czekoladowy brąz – czyli wszystko, co jesień ma najlepszego do zaoferowania. To torba, która sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i w podróży.

BIMBA Y LOLA FW25 CAMPAIGN_02
Materiały prasowe

Dla miłośniczek minimalistycznych dodatków marka przygotowała PAPER MINI – wersję XXS z połyskującej skóry, która przypomina biżuteryjny klejnot. Idealna na koncert, spacer po mieście lub wieczór z przyjaciółmi. Polecamy torebkę MINI CARAMEL PAPER BAG, która kusi zarówno formą, jak i kolorystyką.

Kolejną propozycją są torebki w średnim rozmiarze, takie jak np. WHITE PAPER BAG – odcień w kolorze kości słoniowej idealnie współgra z czernią lub mocno nasyconymi odcieniami. Z kolei PAPER SHOPPER MAXI to klasyczne torebki z ziarnistej skóry będące reinterpretacją dobrze znanej formy. To opcja doskonała na weekendowe wyjazdy i chłodniejsze dni w mieście. Kolory? Klasyczna czerń, ognista czerwień, a także karmel i kawa.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

PAPER – torba dopasowana do ciebie

Tajemnica sukcesu PAPER tkwi w jej przemyślanej konstrukcji. Miękka, nieustrukturyzowana skóra sprawia, że torbę można nosić na wiele sposobów – na ramieniu, złożoną na ręce lub nonszalancko przewieszoną przez nadgarstek. Jej elastyczność to nie tylko wygoda, ale i swoboda wyrażania siebie. To model all-terrain, gotowy na każdą stylizację i każdą okazję.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz miejsca na laptopa, książki lub kosmetyki, czy szukasz stylowego dodatku na wielkie wyjście – PAPER dopasuje się do twojego harmonogramu. Nie znaczy to jednak, że elegancja ustępuje miejsca funkcjonalności. To torba, która równie dobrze wygląda w duecie z puchową kurtką, jak i satynową sukienką.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Akima: ambasadora nowej kampanii

W kampanii PAPER FW25 marka postawiła na wyjątkową postać: Laurę Sofíę Grueso, znaną szerzej jako Akima – wenezuelską aktorkę i modelkę, która zagrała w „100 lat samotności” będącego adaptacją powieści Gabriela Garcii Márqueza. Rola w serialu opowiadającym o losach rodziny Buendía, przyniosła jej międzynarodowy rozgłos, a obecność w kampanii BIMBA Y LOLA to nie tylko wybór wizerunkowy – to manifest.

Współpraca z Akimą jest dwóch światów: kobiecej siły i modowej wolności. Gwiazda reprezentuje nową falę latynoskiego talentu, który przebija się do kulturowego mainstreamu. Jej artystyczna osobowość, autentyczność i charyzma doskonale wpisują się w DNA BIMBA Y LOLA – marki, która od lat promuje różnorodność i nie boi się łamać modowych schematów.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Ikona sezonu, którą znajdziesz już dziś

Torebka PAPER nie potrzebuje rekomendacji – już teraz mówi się o niej jako o absolutnym must-have sezonu. Dzięki nowym kolorom, fakturom i formom zyskała nowe życie, zachowując jednocześnie wszystkie cechy, które uczyniły ją tak pożądaną.

Co więcej – PAPER jest już dostępna. Nową kolekcję znajdziesz w butikach BIMBA Y LOLA w Polsce oraz na stronie internetowej bimbaylola.com. Jeśli więc szukasz torebki, która będzie jednocześnie funkcjonalna, piękna i unikalna – ona sama podaje się na tacy. To model, który zmienia zasady gry, udowadniając, że stylowy design może iść w parze z codziennymi potrzebami. Ta jesień zdecydowanie należy do PAPER!

Materiał promocyjny marki BIMBA Y LOLA