Tommy Hilfiger jesień 2020: współczesne bohaterki
Nowa kampania Tommy’ego Hilfigera ma jeden wzniosły cel – jednoczyć. Projektant po raz kolejny przesuwa granice świata mody, a ubrania stają się dla niego pretekstem do mówienia o tym co ważne.

TOMMY ICONS to jesienna odsłona sezonowej kampanii Moving Forward Together, nawołującej do otwartości i poszanowania różnorodność. Żyjemy w czasach ogromnych przemian i choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, to wszyscy bierzemy w nich udział. Marka Tommy Hilfiger po raz kolejny rzuca nam wyzwanie do jednoczenia się, zapomnienia o wszelkich uprzedzeniach i zgodnego życia w pięknej, różnorodnej wspólnocie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Bohaterki
"Od zawsze naszymi ambasadorami są postaci, które wykorzystują swój głos do wspierania pozytywnych inicjatyw. Teraz jeszcze bardziej niż kiedykolwiek szukamy marzycieli, głośno wypowiadających się w słusznej sprawie. W tym sezonie chcieliśmy zaprezentować modelki, które nie tylko odzwierciedlają współczesną Amerykę, ale są twarzami ruchów na rzecz większej otwartości, różnorodności i tolerancji [...] Czują się pewnie będąc absolutnie sobą, walcząc o idee, na których opiera się kampania Moving Forward Together" - mówił o doborze ambasadorek Tommy Hilfiger.

Zgodnie z myślą kreatora w kampanii TOMMY ICONS udział wzięły współczesne bohaterki - kobiety wykorzystujące swój głos do promowania pozytywnych idei i codziennie inspirujące nowymi inicjatywami.
Na zdjęciach zobaczycie Audrey Hilfiger - aktywistkę działającą na rzecz społeczności LGBTQI, Precious Lee - czarnoskórą modelkę plus size walczącą o różnorodność rasową i wiekową w świecie mody, Soo Jo Park - koreańsko-amerykańską topmodelkę, która działa na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC w branży mody i urody, Halimę Aden - czarnoskórą topmodelkę nosząca hijab i dodającą mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane, a także Carolyn Murphy - orędowniczkę na rzecz ekologii i supermodelkę przeciwstawiającą się ageizmowi świata mody.
Ambasadorkami TOMMY ICONS została także Dilone - modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym, Michaela DePrince - światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone oraz Jasmine Sanders - wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.


"Naszą misją jest tworzenie mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Chcemy inspirować i zachęcać innych w naszej branży, by robili tak samo. Jako marka budujemy solidne fundamenty tej zmiany i wykonujemy znaczące postępy na trasie do realizacji naszych marzeń" - podkreśla Tommy Hilfiger.
Idąc naprzód razem – Moving Forward Together – możemy trwale przekształcić nasz przemysł i stworzyć bardziej przyjazny środowisku, różnorodny świat mody.

Kampania TOMMY ICONS sfotografowana została przez Dan’a Martensena na filmowym ranczu Disneya - Golden Oak w Kalifornii. Kadry zachwycają naturalnością i optymizmem oraz eksponują piękno i różnorodność każdej kultury - zobaczycie je w naszej galerii.
1 z 16

Tommy Hilfiger jesień 2020: współczesne bohaterki
2 z 16

Tommy Hilfiger jesień 2020: współczesne bohaterki
3 z 16

Tommy Hilfiger jesień 2020: współczesne bohaterki
4 z 16

Tommy Hilfiger jesień 2020: współczesne bohaterki
5 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
6 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
7 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
8 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
9 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
10 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
11 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
12 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
13 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
14 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
15 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS
16 z 16

Kolekcja TOMMY ICONS

