Reklama

Jesień 2025 to czas ciepłych, szlachetnych barw inspirowanych kawą, mlekiem i przyprawami. Po toffi caramel i hazelnut brown przyszedł moment na „Vanilla Oatmilk” – kremowy odcień z subtelną nutą wanilii i beżu. Sweter w tej barwie staje się najważniejszym elementem kapsułowej garderoby minimalistek, które uwielbiają jego prostotę i uniwersalność.

Dlaczego Vanilla Oatmilk to kolor jesieni?

Ten odcień działa jak modowy „soft focus”. Optycznie rozświetla twarz, komponuje się z każdym typem urody i sprawia, że stylizacja nabiera lekkości. „Vanilla Oatmilk” to kolor, który łączy świeżość bieli z elegancją beżu – idealny kompromis dla kobiet, które cenią minimalistyczną estetykę.

Fot. Getty Images
Fot. Getty Images

Na wybiegach widzieliśmy go u Max Mary, gdzie miękkie kaszmirowe swetry w tym odcieniu zestawiono z camelowymi płaszczami, oraz u Totême, które proponuje monochromatyczne zestawy z dzianiną od stóp do głów. The Row pokazało „Vanilla Oatmilk” w formie oversize’owych golfów, a COS i Arket natychmiast przeniosły ten trend na ulice.

W sieciówkach kremowe swetry w tym odcieniu błyskawicznie się wyprzedają – Zara, Mango i Massimo Dutti oferują modele z wełny, moheru czy miękkiej bawełny organicznej.

Fot. Getty Images
Fot. Getty Images

Jak nosić „Vanilla Oatmilk sweater”?

Minimalistki stawiają na total looki – dzianinowy komplet w odcieniu oatmilk plus płaszcz cream structured trench i loafersy midnight black. Francuzki chętnie zestawiają ten sweter z jeansami soft indigo i balerinami Miu Miu, a Skandynawki – z barrel jeans i sneakersami Adidas Spezial w kolorze oak brown.

Na wieczór wystarczy połączyć go z jedwabną spódnicą midi i złotą biżuterią, by uzyskać look w klimacie quiet luxury. Vanilla Oatmilk świetnie wygląda też w kontrastach – z grafitowym denimem albo czekoladowymi spodniami ze skóry.

Fot. Getty Images
Fot. Getty Images

Jesień 2025 należy do miękkich, eleganckich i funkcjonalnych rozwiązań. Sweter w kolorze Vanilla Oatmilk to dowód, że czasem najprostsze elementy mają największą moc stylizacyjną.

Fot. Getty Images
Fot. Getty Images
Reklama
Reklama
Reklama