Styl, który rozgrzewa. Oto nasze ulubione trendy na chłodne miesiące
Jesień i zima 2025 zapowiadają się wyjątkowo inspirująco. Najnowsza kampania „Be the Next” od marki BOSS to historia o odwadze, ambicji i poszukiwaniu własnej drogi. O pokoleniu, które żyje po swojemu, a dzięki modzie opowiada o tym, kim jest i dokąd zmierza.

Bohaterowie nowej generacji
Na pierwszym planie pojawiają się dwie nowe twarze. Aaron Pierre, klasycznie wykształcony brytyjski aktor, którego już wkrótce zobaczymy w produkcjach DC Studios, oraz Ishaan Khatter, indyjski aktor i tancerz, doceniony w Cannes za film „Homebound”. Obaj udowadniają, że konsekwencja i pasja potrafią zamienić marzenia w rzeczywistość.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Powracające ikony
Obok nowych bohaterów powracają znane twarze. Lider zespołu SEVENTEEN i jedna z największych gwiazd K-popu, S.COUPS, pojawia się u boku Taylora Fritza, jednego z najbardziej obiecujących tenisistów świata. Dopełnieniem tej różnorodnej grupy jest Amelia Gray – modelka, którą pokochały największe domy mody i która na nowo definiuje obraz kobiecej siły i pewności siebie.

Moda w filmowym kadrze
Towarzyszący „Be the Next” film ma w sobie symboliczny, niemal kinowy rozmach. Bohaterowie przechodzą przez tunel w kierunku jasnego światła – metafory spełnienia i własnych osiągnięć. Kamera zatrzymuje się na krótkich, intymnych portretach, które wydobywają indywidualne cechy każdej osoby. Kreacje są eleganckie, pełne faktur i utrzymane w spójnej palecie. Moda staje się tu opowieścią o ambicji, odwadze i sile.

Stylizacje, które otulają
Kolekcja na nadchodzący sezon jesień/zima 2025 wprowadza do chłodnych miesięcy odrobinę ciepła i wyrafinowanej harmonii. Projektanci postawili na zaskakujące połączenia barw, w których szałwiowa zieleń łączy się z miękkimi, przydymionymi szarościami, a głębokie odcienie czekolady dodają całości luksusowego charakteru. To paleta, która nie tylko ożywia sylwetki, ale też wpisuje się w rytm codzienności. Ubrania otulają, dając poczucie pewności i wyjątkowości.

Akcesoria z charakterem
W kampanii marki BOSS pojawiają się również akcesoria, które podkreślają niepowtarzalny ton kolekcji. Okulary, zegarki i biżuteria dodają stylizacjom współczesnego sznytu. S.COUPS, Taylor Fritz i Amelia Gray prezentują najnowsze modele okularów przeciwsłonecznych i optycznych, a Gray w duecie z Parkerem Van Noordem pokazuje także premierowe zegarki i biżuterię. To właśnie te dodatki – błysk zegarka, linia oprawek czy subtelny akcent biżuterii – potrafią całkowicie odmienić look i nadać mu osobisty wyraz.

Siła różnorodności
Moc kampanii tkwi jej różnorodności. Aaron Pierre i Ishaan Khatter wnoszą świeżość i energię nowego początku. S.COUPS emanuje sceniczną charyzmą, którą pokochały miliony fanów na całym świecie. Taylor Fritz wnosi sportową determinację i dyscyplinę, a Amelia Gray odważnie przełamuje stereotypy, pokazując nowoczesne oblicze ikony mody. Razem tworzą opowieść o ludziach, którzy nie idą utartym szlakiem. Każde z nich idzie swoją drogą i inspiruje innych, by mieli odwagę zrobić to samo.

Na własnych zasadach
„Be the Next” to propozycja dla tych, którzy nie boją się zmian i traktują modę jak narzędzie do opowiadania o sobie. W sezonie jesień/zima 2025 warto pozwolić sobie na odrobinę odwagi – sięgnąć po czekoladowy płaszcz, przymierzyć szałwiową marynarkę, dodać oprawki, które podkreślą rysy twarzy.
Nie chodzi tu jedynie o trendy, ale o głos, który mówi – to jest mój moment i moja własna definicja elegancji. Właśnie dlatego ta kampania tak dobrze wpisuje się w codzienność. Przypomina, że styl nie musi być głośny, by opowiadał najpiękniejsze historie.

Materiał promocyjny marki BOSS

