Reklama

Moglibyśmy napisać, że 2025 rok to jej moment, ale przysłowiowe pięć minut Kingi Janochy trwa już dobre kilka lat i nic nie wskazuje na to, że wkrótce zwolni tempo. Wręcz przeciwnie – założycielka Orage Studio, brandu, która zaledwie rok po powstaniu stała się jednym z ulubionych adresów redaktorek i influencerek, otrzymała wyróżnienie dla marki roku Elle Style Awards 2024 i ma za sobą sezon premier.

Kilka miesięcy temu Kinga świętowała powstanie pierwszej kolekcji Orage x L37, a w lipcowy poranek do oferty polskiej marki dołączyły kapelusze ze współpracy z Paris Hendzel. Kolekcja zaowocowała maksymalnie szykownymi nakryciami głowy z charakterystycznym dla projektów Orage uroczym twistem. Po ubraniach, czółenkach w stylu Carrie Bradshaw i kapeluszach przyszła pora na torebki.

This is Stefka
Mat. prasowe

Torebki This is Stefka dla zabieganych cool girls

Założycielka Orage Studio od początku bawi się formą i kolorem. Jej koszule z charakterystycznymi wiązaniami przekonałyby do siebie prekursorki surowego minimalizmu, a sukienki i topy z łezką są kobiecym zaproszeniem do eksperymentów z modą. Nic dziwnego, że w swoim drugim projekcie, This is Stefka, Kinga Janocha również wplata figlarne elementy, na piedestale utrzymując to, co w przepastnych torebkach najważniejsze – funkcjonalność.

This is Stefka
Mat. prasowe

„Płócienna torba typu tote to trend, który postanowiliśmy zinterpretować nadając mu mix wszystkich naszych ulubionych cech torby: mieszcząca wszystko, prostokątny kształt i nasze kolory: krem, róż, czerwień, granat i czerń. (...). Torba została stworzona dla dziewczyn, dla których miejsca w torbie jest zawsze za mało: say no more. Nawet najmniejszy rozmiar Stefki pomieści bardzo dużo - tablet, małą kosmetyczkę, telefon, klucze, portfel, książkę”, mówi projektantka.

This is Stefka
Mat. prasowe

Poza zapełnieniem luki na modowym rynku nowa marka jest dla Kingi także możliwością na docenienie i upamiętnienie swojej babci: „Nazwa This is Stefka imię otrzymała po mojej babci Stefanii, która jest dla mnie inspiracją w podejściu do życia i jedną z ukochanych osób, była również jedną z pierwszych testerek Stefek. Oferujemy trzy rozmiary jednego modelu torby: Stefka (small), Stefa (medium) i Stefania (large)”, tłumaczy.

Torebki znajdziecie na stronie marki, która ruszy już dzisiaj, 6 sierpnia o godzinie 20.00.

Kampania:

Zdjęcia: Julia Huszcza
Modelka: Ania Kozińska
Make up i włosy: Izabela Magda
Stylistka: Ellie Lazarczyk
Video: Katia Isaeva

This is Stefka
Mat. prasowe
This is Stefka
Mat. prasowe
This is Stefka
Mat. prasowe
This is Stefka
Mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama