Premierowo na ELLE: Torebki This is Stefka lukrują zwykłą codzienność
Kinga Janocha w marce Orage Studio tworzy kolekcje pozasezonowe. Teraz swoją wizję łączącą komfort z zalotną zabawą przenosi do This is Stefka, a pierwszą kampanią zwraca się do wszystkich, dla których określenie zbyt pakownej torebki nie istnieje.

Moglibyśmy napisać, że 2025 rok to jej moment, ale przysłowiowe pięć minut Kingi Janochy trwa już dobre kilka lat i nic nie wskazuje na to, że wkrótce zwolni tempo. Wręcz przeciwnie – założycielka Orage Studio, brandu, która zaledwie rok po powstaniu stała się jednym z ulubionych adresów redaktorek i influencerek, otrzymała wyróżnienie dla marki roku Elle Style Awards 2024 i ma za sobą sezon premier.
Kilka miesięcy temu Kinga świętowała powstanie pierwszej kolekcji Orage x L37, a w lipcowy poranek do oferty polskiej marki dołączyły kapelusze ze współpracy z Paris Hendzel. Kolekcja zaowocowała maksymalnie szykownymi nakryciami głowy z charakterystycznym dla projektów Orage uroczym twistem. Po ubraniach, czółenkach w stylu Carrie Bradshaw i kapeluszach przyszła pora na torebki.

Torebki This is Stefka dla zabieganych cool girls
Założycielka Orage Studio od początku bawi się formą i kolorem. Jej koszule z charakterystycznymi wiązaniami przekonałyby do siebie prekursorki surowego minimalizmu, a sukienki i topy z łezką są kobiecym zaproszeniem do eksperymentów z modą. Nic dziwnego, że w swoim drugim projekcie, This is Stefka, Kinga Janocha również wplata figlarne elementy, na piedestale utrzymując to, co w przepastnych torebkach najważniejsze – funkcjonalność.

„Płócienna torba typu tote to trend, który postanowiliśmy zinterpretować nadając mu mix wszystkich naszych ulubionych cech torby: mieszcząca wszystko, prostokątny kształt i nasze kolory: krem, róż, czerwień, granat i czerń. (...). Torba została stworzona dla dziewczyn, dla których miejsca w torbie jest zawsze za mało: say no more. Nawet najmniejszy rozmiar Stefki pomieści bardzo dużo - tablet, małą kosmetyczkę, telefon, klucze, portfel, książkę”, mówi projektantka.

Poza zapełnieniem luki na modowym rynku nowa marka jest dla Kingi także możliwością na docenienie i upamiętnienie swojej babci: „Nazwa This is Stefka imię otrzymała po mojej babci Stefanii, która jest dla mnie inspiracją w podejściu do życia i jedną z ukochanych osób, była również jedną z pierwszych testerek Stefek. Oferujemy trzy rozmiary jednego modelu torby: Stefka (small), Stefa (medium) i Stefania (large)”, tłumaczy.
Torebki znajdziecie na stronie marki, która ruszy już dzisiaj, 6 sierpnia o godzinie 20.00.
Kampania:
Zdjęcia: Julia Huszcza
Modelka: Ania Kozińska
Make up i włosy: Izabela Magda
Stylistka: Ellie Lazarczyk
Video: Katia Isaeva





