PRM to wyjątkowe miejsce, w którym znajdziemy starannie wyselekcjonowane marki światowego formatu, limitowane kolekcje projektantów z całego świata, ekskluzywne dropy sneakersów oraz unikatowe perełki poszukiwane przez kolekcjonerów.

To ekskluzywny klub lifestyle’owy, stworzony przez i dla świadomych koneserów życia oraz uważnych entuzjastów mody – ludzi wrażliwych na kulturę, zakochanych w muzyce, ceniących sztukę i pasjonujących się designem.

To przestrzeń dla tych, których inspirują nie tylko ikoniczne marki, ale także niszowa awangarda rozpoznawalna jedynie przez wtajemniczonych. Dla tych, którzy wyrażają siebie bez kompromisów, nie boją się eksperymentów i żyją na własnych zasadach.

W trakcie pierwszych urodzin Concept Store PRM w Fabryce Norblina nie mogło być inaczej. To miejsce przerodziło się w klubową przestrzeń pełną muzycznych inspiracji, które tworzyły idealną kompozycję z nietuzinkowymi stylizacjami gwiazd i influencerów. Rządziła indywidualność podkreślona modowym wyczuciem, gdzie główną rolę grała czerń - klasyczny kolor, który kryje wiele tajemnic.

fot. Adrian Chmielewski (k35photo), na zdjęciu: Adam Boguta, Janek Marek

Ramoneski to klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody, ale tutaj została także podkręcona nowoczesnymi dodatkami: naszywkami, rockowymi detalami i personalizacją. Jak jeszcze podkreślić indywidualizm? Modną baseballówką która współgra z loafersami z futurystycznym twistem. A może klasyczne glany i lennonki? Oni wiedzą, jak połączyć nonszalancję z surowym stylem.

fot. Adrian Chmielewski (k35photo), na zdjęciu: Linda Golińska

A może total black look bez ozdobników? Asymetryczna, drapowana mini sukienka z odkrytym ramieniem i długim rękawem doskonale koresponduje z trendami na styl wyciszony, ale z drugiej strony podkreślający pazura, czyli tzw. "quiet edge". Całość doskonale domykają masywne kozaki z szeroką cholewką w czarnym kolorze oraz torebka marki MM6 Maison Margiela.

fot. Natalia Poniatowska, na zdjęciu: Kaja Wrzeszcz, Dyrektor Marketingu PRM (stylizacja: Ottolinger, Rick Owens),Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM (stylizacja: MM6 Maison Margiela, Axel Arigato, Filling Pieces)
fot. Natalia Poniatowska, na zdjęciu: Kaja Wrzeszcz, Dyrektor Marketingu PRM i Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM

Asymetria, faktury i niebanalne kroje to doskonały sposób na urozmaicenie w pełni czarnego looku. W pierwszej stylizacji wiązane buty na obcasie i wyraziste kolczyki subtelnie przełamują lekkość sukienki. W męskim outficie kluczową rolę odegrały skrócone spodnie typu barrel, dzięki którym klasyczna czarna marynarka zyskała mniej oficjalny charakter. Oba looki zostały skompletowane w całości z marek dostępnych w PRM – Ottolinger i Rick Owens u Kai oraz MM6 Maison Margiela, Axel Arigato i Filling Pieces u Kamila.

prm_1st_bday_internet_@k35photo_067
fot. Adrian Chmielewski (k35photo), na zdjęciu: Karolina Słota, Ewelina Gralak

Siła drzemie też w umiejętnym łączeniu kontrastów. Z jednej strony crop-top i szerokie spodnie z wysokim stanem, a z drugiej strony sportowy minimalizm high fashion: klasyczna bluza adidas Originals, czarna spódnica i botki, które są wręcz dziełem sztuki. Obie stylizacje idealnie oddały zacieranie granic między sportem, nostalgią i awangardą.

prm_1st_bday_internet_@k35photo_023
fot. Adrian Chmielewski (k35photo), na zdjęciu: Lara Gessler, Ewelina Spólna, Piotr Szeląg

Lara Gessler postawiła na małą czarną, która prezentowała się niezwykle zmysłowo. Ale trzeba przyznać, że także stylizacja z luźną koszulą połączoną z długimi spodniami doskonale odzwierciedla, jak wiele odcieni elegancji ma czerń. Efekt? Stylizacje niczym z backstage'u pokazu mody.

NPA_0529
fot. Natalia Poniatowska, na zdjęciu: Maciej Edelman, Gosia Macias, Michał Pasymowski, Hania Rędzia

Czarny golf połączony ze spodniami z kantem? To esencja miejskiego minimalizmu. Skórzana kurtka, koszulka JW Anderson i... krótkie eleganckie spodnie to z kolei doskonały sposób na przełamanie rutyny, ale nadal w stylowy sposób. Tutaj też widzimy ciężką wersję czerni - długą kurtkę, szerokie spodnie, skórzaną torebkę, którą idealnie uzupełniają minimalistyczne dodatki oraz subtelny makijaż. Nie zabrakło także odważnych stylizacji, które kontrastowały na tle czerni.

NPA_1079
fot. Natalia Poniatowska, na zdjęciu: Kaja Wrzeszcz (dyrektorka marketingu PRM, Sebastian Tokarczyk

Tutaj klasyka wyrażała się też w detalach. Czerń idealnie podkreślały wycięcia, błysk i masywne dodatki. Te stylizacje przykuwały uwagę pewnością siebie i grunge’owym seksapilem.

NPA_9974
fot. Natalia Poniatowska, na zdjęciu: Marianna Yurkiewicz

Koronkowy top i spódnica z satyny to sensualność w czystej postaci. Ta stylizacja zwracała uwagę detalami i fakturą – koronkowe wykończenia, błyszcząca tkanina i połyskująca torebka oraz kolczyki doskonale podkreślają kobiecość, jednocześnie tworząc luksusowy vibe.

Wieczór urozmaicił występ na żywo KOSMONAUTÓW — polskiego zespołu jazzowego, który z mistrzowską swobodą łączy dziedzictwo jazzu z energią współczesnych gatunków, takich jak hip-hop, drum & bass i improwizacja. Finałem nocy był DJ set francuskiego duetu JERSEY, który wniósł kosmopolityczny sznyt do ostatnich godzin wydarzenia odzwierciedlając różnorodność i indywidualizm gości dominujący w obecnych modowych trendach i wręcz dający się wyczuć w powietrzu podczas tego wieczoru.

Nie zabrakło także poczęstunku - wytrawnego tortu, który stworzyła sama Lara Gessler!

Concept Store PRM, Fabryka Norblina oraz PRM.COM.

Materiał promocyjny marki PRM.