Reklama

To wyjątkowe wydarzenie – do tej pory w legendarnym domu towarowym pojawiały się jedynie luksusowe polskie marki, takie jak La Mania i Magda Butrym. Teraz do tego grona dołącza Undress Code – pierwszy polski brand w kategorii contemporary.

Undress Code - z Warszawy na światowe salony

Historia Undress Code zaczęła się w 2016 roku, gdy Iza Godlewska i Kacper Zieliński postanowili stworzyć markę, która łączy nowoczesną kobiecość z odważną estetyką. Od samego początku celem było projektowanie dla kobiet, które kochają modę, ale chcą ją nosić dla siebie, a nie dla innych.

Marka szybko zdobyła popularność, a dziś produkty Undress Code dostępne są w ponad 100 butikach w 30 krajach, w tym w KaDeWe (Berlin), La Rinascente (Mediolan), Galeries Lafayette (Paryż) czy Illum (Kopenhaga). Większość produkcji odbywa się w Polsce, co pozwala wspierać lokalnych rzemieślników i ograniczać ślad węglowy.

Limitowana kolekcja dla Harrodsa

Na londyński debiut marka przygotowała ekskluzywną, kapsułową kolekcję, stworzoną specjalnie dla Harrodsa. Znalazły się w niej jedwabne body, ikoniczne modele z siatki i weluru oraz wybrane sylwetki z kolekcji SS26, które zostały pokazane przedpremierowo tylko w Londynie.

Undress code
mat. prasowe

„Stworzyliśmy kapsułową kolekcję na prośbę Harrodsa, z myślą o londyńskiej klientce, która ceni odważną elegancję i nowoczesną formę. Postawiliśmy na nasze ikoniczne połączenia materiałów - jedwab, siatkę i welur - oraz mocne, architektoniczne linie. To projekty, które są bardzo „nasze”, ale bardziej ekskluzywne i dostępne wyłącznie w Harrodsie. Część modeli powstała specjalnie na tę współpracę, a część pochodzi z kolekcji SS26 pokazanej tam przedpremierowo, zanim trafi do innych miejsc na świecie” – podkreśla Iza Zielińska, współzałożycielka i dyrektor kreatywna marki.

Kolejcję zaprezentowano wcześniej podczas Kopenhagen i Paris Fashion Week, gdzie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem branży.

„Spełnienie marzenia, z którym startowaliśmy dziewięć lat temu”

Dla zespołu Undress Code debiut w Harrodsie to nie tylko prestiż, ale i symboliczny moment w rozwoju marki.

„To dla nas ogromne wyróżnienie i spełnienie marzenia, z którym startowaliśmy dziewięć lat temu. Harrods był zawsze symbolem światowego luksusu, znanym zarówno nam, jak i naszym rodzicom. Fakt, że znaleźliśmy się tam jako pierwsza polska marka w kategorii contemporary, traktujemy jako potwierdzenie jakości naszej pracy i wizji. To także sygnał, że nasz styl i nasze produkty bronią się w gronie najlepszych marek na świecie. Ta współpraca dodaje nam energii i otwiera kolejne drzwi - zarówno wśród prasy, jak i prestiżowych partnerów retailowych” – podkreśla Iza Zielińska.

Debiut w Harrodsie to niejedyny powód do dumy. W tym roku „Financial Times” umieścił Undress Code w prestiżowym rankingu FT1000, zestawieniu najszybciej rozwijających się firm w Europie. Polska marka zajęła 187. miejsce, osiągając wzrost 870,9% i 1. miejsce w sektorze apparel & fashion.

Reklama
Reklama
Reklama