Nowa kolekcja Roboty Ręczne [lato 2019] - mamy kampanię!
Oglądając zdjęcia z nowej kampanii Robotów Ręcznych zamarzycie o wakacjach i... zakupach.

Marka Roboty Ręczne najpierw odczarowała nam swetry - od kilku lat z niecierpliwością czekamy na #sweaterweather albo nosimy dzianinę latem na nagie ciało. Projektantka i założycielka brandu - Marta Iwanina-Kochańska szybko ofertę poszerzyła o akcesoria, które zyskały równą popularność co jej wyroby na drutach. Dziś zdjęcia ogromnych kapeluszy czy koszyków z metką Robotów Ręcznych co chwila wyświetlają nam się na instagramie.
Właśnie w sklepie online Robotów Ręcznych pojawiły się nowe produkty: przeskalowane moherowe swetry, koszyki z toczonych drewnianych koralików, skórzane klapki, drewniaki, inne modele kapeluszy i daszków z traw, liści palmowych czy słomy, worki-organizery do koszyków i siatek oraz gumki do włosów.
Zwróćcie uwagę na detale - pojawia się na nich motyw nawiązujący do Toile de Jouy, czyli tradycyjnego wzoru z sielskimi scenkami rodzajowymi wymyślonego przez farbiarza Christophe'a-Philippe'a Oberkampfa zainspirowanego rozrywkami na dworze Marii Antoniny. Podobny print mogliśmy wcześniej oglądać w kolekcjach Diora czy polskiego projektanta Łukasza Jemioła i już został okrzyknięty jednym z najmodniejszych deseni tego sezonu (więcej na ten temat pisałyśmy tutaj>>>).
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Nowe projekty Robotów Ręcznych obejrzycie nie tylko na packshotowych zdjęciach, ale także pięknej klimatycznej kampanii autorstwa Katarzyny Los (zajrzyjcie do naszej galerii). Jej fotografie "opowiadają" historię o miłości do natury i sielankowym życiu offline.
"Lato, nieokreślonego roku, upalny dzień nad wodą.Tytułowa Grass Widow zostawia swoje miejskie życie i przyjeżdża na beztroskie samotne wakacje z dala od miasta. Niczym nie zobowiązana spędza cały dzień na łonie natury. Gorące powietrze skłania ją do wejścia do rzeki. Godziny mijają jej w przyjemnym orzeźwieniu. Jest szczęśliwa, wolna od zmartwień, pewna siebie, zadumana i napełniona pozytywną energią".
"Coraz rzadziej zdarza nam się myśleć o swoich potrzebach, uciec od zgiełku miasta, spędzić czas w samotności, w trybie offline, w ciszy. Chciałabym, żeby kobieta RR była świadoma. Świadoma wartości swojej, a także tej jaką przynosi odpoczynek od codzienności i mogła go sobie zafundować w prezencie" - podsumowuje Marta Iwanina-Kochańska.
Foto: Katarzyna Los
Modelka : Anna Cholewa / The Management
Stylizacje: Robert Losyk
Makijaż i włosy: Anna Słowińska
Produkcja: Roboty Ręczne
1 z 13

Kampania Roboty Ręczne
2 z 13

Kampania Roboty Ręczne
3 z 13

Kampania Roboty Ręczne
4 z 13

Kampania Roboty Ręczne
5 z 13

Kampania Roboty Ręczne
6 z 13

Kampania Roboty Ręczne
7 z 13

Kampania Roboty Ręczne
8 z 13

Kampania Roboty Ręczne
9 z 13

Kampania Roboty Ręczne
10 z 13

Kampania Roboty Ręczne
11 z 13

Kampania Roboty Ręczne
12 z 13

Kampania Roboty Ręczne
13 z 13

Kampania Roboty Ręczne

