Najnowsza zmysłowa kampania Mugler to film modowy, który chce się oglądać 24/7 (i motywuje do robienia 10 tysięcy kroków dziennie)
Casey Cadwallader wie, jak robić dobre reklamy. Najnowsze kampanijne wideo Mugler, które viralowo rozprzestrzenia się po sieci, jest tego najlepszym przykładem.

Casey Cadwallader w swojej nowej kolekcji dla Mugler bierze na warsztat gorset. Utalentowany projektant nadaje mu jednak nowy sens: ten element garderoby w jego wydaniu jest stuprocentowo feministyczny i daje kobietom siłę, a nie je trzyma w uścisku. Cadwallader w wywiadach podkreśla, że rdzeniem jego nowych projektów jest architektura, a sięgając do archiwów, jakie pozostawił po sobie Manfred Thierry Mugler, bierze z nich to, co najbardziej aktualne dziś - to znaczy potrzeba wyzwolenia seksualnego.
Nowa kolekcja jest piekielnie zmysłowa i ekstremalnie wyrachowana, czerpie z ekstrawagancji lat 90. oraz wybiegowej klasyki.
Tym razem jednak nowości Mugler prezentuje w formie wideo, które okazało się genialne tak bardzo, że od rana rozpisują się o nim najważniejsze tytuły modowe i repostują dalej na Instagramie praktycznie wszyscy. Nic dziwnego: ukochany projektant Dua Lipy i Cardi B wysuwa na sam szczyt pojęcie zmysłowości i to w bardzo ambitny sposób.
Teledyskowy film z kolekcją zaczyna się od występu Megan Thee Stallion całej w dżinsie, która tańczy na białym tle, a to po chwili zamienia się w billboard, z którego prosto na Chloë Sevigny (sic!) spada wielki logotyp Mugler. I wtedy zaczyna się marsz w stylu high fashion - bohaterki kampanii z takimi nazwiskami, jak Amber Valetta, Shalom Harlow, Lola Leon, Bella Hadid czy Dominique Jackson przemierzają miasto i studyjny bezkres, które zmieniają się jak iluzoryczne multiwersa. Zmieniają się światy, a współczesne boginie duplikują i płynnie przechodzą z postaci w postać.
Mają na sobie wspomniane już gorsety z wycięciami, przylegające do ciała body, podkręcone płaszcze. Krzykliwe, imponujące, niegrzeczne, zmysłowe.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Kiedy tempo filmu gwałtownie się zatrzymuje, naszym oczom ukazuje się baletnica Maria Kochetkova w oryginalnej sukience Thierry'ego Muglera z jego wiosennej kolekcji z 1988 roku. Nie bez powodu: "Wiem, że [Mugler] uwielbiał tę sukienkę i jest to również sukienka, do której nawiązałem w kolekcji, pracując nad uprzężami z formowanego pleksi" wyjaśnia dzisiejszy dyrektor kreatywny. Manfred Thierry podobne uczucia żywiłby i do tej kampanii, którą dziś będziecie widzieć wszędzie. To nowatorski kierunek dla jego domu mody, który szanuje należycie swoją przeszłość i dowód na to, że Mugler za sterami swojej marki nie mógł wymarzyć sobie nikogo lepszego niż Casey Cadwallader.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.

