Najbardziej wpływowe marki modowe w social media
Najsilniejsza marka w social media? Platforma Insightpool stworzyła ranking najbardziej wpływowych brandów w social media.
Ostatnio pisaliśmy o gwiazdach, które mają najwięcej followersów na Instagramie. W zestawieniu znaleźli się popularni aktorzy, wokaliści, modelka, gwiazdy reality-show oraz sportowiec. Więcej na ten temat przeczytacie TU >>> Teraz bierzemy pod lupę najpopularniejsze modowe marki, a właściwie zrobiła to za nas platforma marketingowa Insightpool. Od stycznia do kwietnia 2017 Insightpool przeanalizował media społecznościowe najważniejszych marek modowych. Twórcy rankingu skupili się na Instagramie i Twitterze brandów. Profile badano pod kątem zaangażowania fanów, częstotliwości pojawiania się tagów w komentarzach i zasięgu. Po trzech miesiącach okazało się, że numerem jeden jest marka Chanel, która może się pochwalić ponad 20 milionami followersów na Instagramie. Oto pełna lista:
1. Chanel
2. Louis Vuitton
3. Christian Siriano
4. Puma
5. Forever 21
6. Marc Jacobs
7. Adidas
8. Victoria’s Secret
9. H&M
10. Nike
Polecane
„Plum majesty sweater” z H&M podbija social media. Ten kolor to jesienny odpowiednik pastelowego różu
Płaszcz “suede trench” w kolorze “pumpkin spice” jest elegantszy od ramoneski i bardziej modowy niż klasyczny trencz
"Jeśli chłopakowi nie podoba się mój outfit, to wiem, że wyglądam stylowo". Modowa filozofia, która podbija social media
Poznajcie Jacka Schlossberga, na punkcie którego oszalał Internet. Jedyny wnuk Kennedy’ego stawia pierwsze kroki w polityce (i social mediach)
Polskie marki modowe, które są hitem za granicą. O tych ubraniach i dodatkach „made in Poland” mówią na całym świecie
Z synonimu obciachu po letni must-have. Kurtki przeciwdeszczowe wracają na modowy radar. Oto 5 najbardziej stylowych modeli
Ten film powinni obejrzeć wszyscy użytkownicy social mediów. To opowieść o samotności w czasach followersów
Denim w kosmicznej odsłonie. Ten wieczór zamienił Warszawę w modową galaktykę
Współpraca reklamowa
















