Współpraca Fendi i marki SKIMS, założonej przez Kim Kardashian, zarobiła milion dolarów w ciągu minuty!
Ostatnia współpraca marki Kim Kardashian West - SKIMS i Fendi była wielkim hitem wśród fanów. Okazało się, że kolekcja zaowocowała milionem dolarów w ciągu minuty! Całość projektów wyprzedała się niemal natychmiast, a ponad 300 tys. osób zapisało się na listę oczekujących jeszcze przed premierą.

SKIMS x Fendi - najbardziej rozchwytywana współpraca
Premiera kolekcji marki Kim Kardashian ze słynnym domem mody Fendi miała swoją premierę 9 listopada. Projekty rozeszły się jak ciepłe bułeczki, a 300 tys. osób zapisało się na listę oczekujących jeszcze przed premierą. Ceny produktów oferowanych w ramach współpracy Fendi i SKIMS wahały się od 100 USD do 4200 USD. Kolekcja zawierała nawet ciemnobrązową skórzaną sukienkę o wartości 4 tys. dolarów, którą Kim Kardashian miała na sobie podczas gali Wall Street Journal Magazine 2021 Innovator Awards.
Zawsze kochałam bieliznę modelującą. Odkryłam, że nie mogę znaleźć bielizny modelującej, która byłaby w moim odcieniu skóry. Naprawdę chciałam stworzyć własną (...) - powiedziała Kardashian w wywiadzie dla WSJ.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Współpraca została początkowo ogłoszona pod koniec października 2021 r. Do realizacji pomysłu doszło podczas spotkania Kim z Kimem Jonesem - dyrektorem kreatywnym Fendi, po tym jak współpracownicy nieustannie chwalili markę SKIMS. Po pokazaniu Jonesowi projektów, oboje połączyli siły, aby stworzyć niezwykle pożądaną kolekcję.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby Instagram i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
1 z 2

Kim Kardashian
2 z 2

Kim Kardashian

