Polscy projektanci i marki coraz częściej inwestują w kampanie na najwyższym poziomie. Przełomowe zmiany nastąpiły zwłaszcza na etapie castingu - polskie marki reklamują dziewczyny dobrze znane fanom mody. Większość firm nie może sprostać stawkom Anji Rubik czy JAC, ale zatrudnia nowe gwiazdy - nastolatki, które podbiły Nowy Jork, Paryż czy Mediolan. Asia Piwka reklamowała Aryton, Daga Ziober - Simple i La Manię, a Maję Salamon zobaczymy w kampanii streetwearowej marki Aloha from Deer. Mariusz Przybylski wybrał perfekcyjnie - \"Pulsar\" promuje 16-letnia Joanna Tatarka. W ciągu krótkiej, ale intensywnej, kariery modelce udało się zaczarować Miuccię Pradę i rozszerzyć portfolio o lookbooki Resort 2014 topowych marek (Alexander Wang, Proenza Schouler, 3.1 Phillip Lim). Więcej o debiucie Joanny Tatarki przeczytasz TU >>> W kampanii Mariusza Przybylskiego Joanna Tatarka jest trudna do rozpoznania. Wszystko za sprawą specyficznej peruki - kruczoczarnej fryzury \"na pieczarkę\". Nietypowe cięcie nie dodaje może modelce uroku, ale stawia kolekcję \"Pulsar\" w innym, bardziej awangardowym świetle. Nowoczesne projekty MariuszaPrzybylskiego harmonijnie łączą sportową surowość z bezpretensjonalnym glamourem. Recenzja pokazu Mariusza Przybylskiego \"Pulsar\" wiosna-lato 2013 >>> Zdjęcia utalentowanego Łukasza Pukowca różnorodnie i korzystnie przedstawiają kolekcję Przybylskiego i intrygującą urodę Joanny Tatarki. Świetnym pomysłem było wykonanie sesji na tle białych drewnianych ścian z widocznymi elementami konstrukcyjnymi. Minimalistyczny krajobraz doskonale eksponuje ubrania, a zdjęcie z czarną jedwabną koszulą wygląda jak wyjęte z jakiejś przyszłej kampanii Balenciagi pod rządami Alexandra Wanga. \"Pulsar\" Mariusza Przybylskiego to z pewnością jedna z lepszych polskich kampanii tej wiosny. Kampania Mariusza Przybylskiego \"Pulsar\" z Joanną Tatarką W GALERII >>>"}},{"type":"inline-gallery","data":{"images":[{"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/kampania-mariusz-przybylski-pulsar-wiosna-lato-20138-3dc3cae.jpeg","width":1050,"height":772,"title":"Kampania Mariusz Przybylski Pulsar wiosna-lato 2013","description":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Joanna Tatarka w kampanii kolekcji "Pulsar" Mariusza Przybylskiego
Polscy projektanci i marki coraz częściej inwestują w kampanie na najwyższym poziomie. Przełomowe zmiany nastąpiły zwłaszcza na etapie castingu - polskie marki reklamują dziewczyny dobrze znane fanom mody. Większość firm nie może sprostać stawkom Anji Rubik czy JAC, ale zatrudnia nowe gwiazdy - nastolatki, które podbiły Nowy Jork, Paryż czy Mediolan. Asia Piwka reklamowała Aryton, Daga Ziober - Simple i La Manię, a Maję Salamon zobaczymy w kampanii streetwearowej marki Aloha from Deer. Mariusz Przybylski wybrał perfekcyjnie - "Pulsar" promuje 16-letnia Joanna Tatarka. W ciągu krótkiej, ale intensywnej, kariery modelce udało się zaczarować Miuccię Pradę i rozszerzyć portfolio o lookbooki Resort 2014 topowych marek (Alexander Wang, Proenza Schouler, 3.1 Phillip Lim). Więcej o debiucie Joanny Tatarki przeczytasz TU >>> W kampanii Mariusza Przybylskiego Joanna Tatarka jest trudna do rozpoznania. Wszystko za sprawą specyficznej peruki - kruczoczarnej fryzury "na pieczarkę". Nietypowe cięcie nie dodaje może modelce uroku, ale stawia kolekcję "Pulsar" w innym, bardziej awangardowym świetle. Nowoczesne projekty MariuszaPrzybylskiego harmonijnie łączą sportową surowość z bezpretensjonalnym glamourem. Recenzja pokazu Mariusza Przybylskiego "Pulsar" wiosna-lato 2013 >>> Zdjęcia utalentowanego Łukasza Pukowca różnorodnie i korzystnie przedstawiają kolekcję Przybylskiego i intrygującą urodę Joanny Tatarki. Świetnym pomysłem było wykonanie sesji na tle białych drewnianych ścian z widocznymi elementami konstrukcyjnymi. Minimalistyczny krajobraz doskonale eksponuje ubrania, a zdjęcie z czarną jedwabną koszulą wygląda jak wyjęte z jakiejś przyszłej kampanii Balenciagi pod rządami Alexandra Wanga. "Pulsar" Mariusza Przybylskiego to z pewnością jedna z lepszych polskich kampanii tej wiosny. Kampania Mariusza Przybylskiego "Pulsar" z Joanną Tatarką W GALERII >>>
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.