Kampania BIMBA Y LOLA FW23 – świat, który wiruje i mieni się kolorami
Zwariowane formy, jaskrawe barwy i dobra zabawa. Kampania BIMBA Y LOLA FW23 ujrzała światło dzienne. Hiszpańska marka po raz kolejny zachęca nas do tego, aby odłożyć smartfona, wyjść na zewnątrz i odkryć swoje wewnętrzne dziecko.

Kreatywny kolektyw stojący za BIMBA Y LOLA nie boi się eksperymentów i odważnych rozwiązań. W tym sezonie ponownie podróżuje w czasie i z sentymentem wraca do analogowego świata bimbaylolized, w którym miejsce social mediów zajmują takie atrakcje, jak park rozrywki.

Kampania BIMBA Y LOLA FW23
Założona w 2005 roku marka zabiera nas do wesołego miasteczka rodem z kultowych amerykańskich seriali przełomu lat 90. i 2000. Emocji tu nie brakuje. Możemy pokręcić się na karuzeli, zjeść watę cukrową, kupić dmuchany balon. Jest kolorowo i gwarno. Słyszymy muzykę, śmiech, radosne okrzyki.

Główna bohaterka kampanii (i must-have tego sezonu), nowa torba Pocket Bag, również uczestniczy w zabawie, towarzysząc nam we wszystkich aktywnościach – od jazdy dziecięcymi samochodami po szaleństwo na rollercoasterze.

Kapania FW23 to kolejny projekt, w którym siły połączyli fotograf mody, Grant James-Thomas, oraz artystka multidyscyplinarna, Ashley Munns. Ten kreatywny duet, podobnie jak BIMBA Y LOLA, wymyka się klasyfikacjom, tworząc własny, barwny świat, którego chcemy być częścią.
1 z 3

BIMBA Y LOLA FW23
2 z 3

BIMBA Y LOLA FW23
3 z 3

BIMBA Y LOLA FW23