Jesienna premiera kolekcji DKNY w Answear Concept Store w Fabryce Norblina w Warszawie przeniosła nas prosto na ulice Nowego Jorku. Nowa kampania marki, której twarzą została Hailey Bieber, to opowieść o kobietach pewnych siebie, stylowych i niezależnych – takich, które budują modę na własnych zasadach.

Kolekcji DKNY AW25: kontrast, komfort i charakter

Styl nowojorski, z którego słynie DKNY, został tu pokazany przez pryzmat współczesnych oczekiwań – pełen luzu, funkcjonalności i wyrazistości. Hailey Bieber w kampanii autorstwa Mikaela Janssona wciela się w postać kobiety, która wie, czego chce – zarówno w modzie, jak i w życiu.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Najnowsza kolekcja DKNY na jesień-zimę 2025 łączy tożsamość marki z nowoczesnym podejściem do stylu. Kolorystyka opiera się na kontraście – głęboka czerń, śnieżna biel i wyrazista żółć przywodząca na myśl nowojorskie taksówki to jej znaki rozpoznawcze. Nie zabrakło też szarości i odcieni ziemi, które podkreślają wielowymiarowość kolekcji.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Na szczególną uwagę zasługują objętościowe płaszcze z mieszanych tkanin, skórzane kurtki typu bomber, graficzne varsity jackets, a także denim w stylu vintage – luźny, z przetartym wykończeniem i prostą nogawką. Stylizacje Hailey Bieber pokazują, jak z klasycznych elementów stworzyć coś odważnego i świeżego – przykładem jest czarna kurtka z eko skóry czy oversizowa marynarka w kratę.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Uwagę przyciągają również detale: skóra wycinana laserowo, przezroczyste włókna w podwójnych warstwach, techniczne prążki, satynowe tkaniny w zestawieniu z cekinami oraz archiwalne emblematy reinterpretowane w nowoczesny sposób. To kolekcja dla tych, którzy chcą wyróżniać się, nie rezygnując z wygody i autentyczności.

DKNY FW25
Materiały prasowe

Hadlee, Chana ’89 i Paula Commuter Tote

Obok ubrań, DKNY postawiło także na mocny akcent w dodatkach. Ikoniczne torebki – każda z nich to osobny manifest stylu – idealnie uzupełniają miejskie sylwetki. Model Hadlee wpisuje się w trend oversize'owych form, Chana ’89 to ukłon w stronę dziedzictwa marki, a Paula Commuter Tote to hołd dla codzienności w wielkim mieście.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Torba Paula została zaprojektowana z myślą o miejskim rytmie życia – lekka, smukła, ale pojemna, z eleganckim wykończeniem i funkcjonalnym wnętrzem. Dzięki temu doskonale sprawdza się zarówno w biurze, jak i podczas wieczornego spotkania. To wybór dla kobiet, które cenią niezawodne akcesoria – dynamiczne jak one same.

Finalnym akcentem kolekcji jest czapka New York Yankees™ z logotypem DKNY – esencja miejskiego stylu i kolejny dowód na to, że marka nie zapomina o swoich korzeniach.

DKNY FW25
Materiały prasowe

Modowy wieczór w Answear Concept Store

Premiera kolekcji odbyła się w stylowej przestrzeni Answear Concept Store, w samym sercu Fabryki Norblina. To miejsce już na stałe wpisało się w mapę modowych wydarzeń w Warszawie. Tym razem zyskało industrialny sznyt, który idealnie współgrał z surowym klimatem kampanii DKNY.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

W centrum uwagi znalazła się imponująca instalacja – metalowa rzeźba w formie torby, wewnątrz której eksponowane były modele z kolekcji AW25. Dookoła znajdowały się strefy z ubraniami i akcesoriami. Goście mogli swobodnie przyjrzeć się każdemu detalowi i z bliska poznać nową jakość DKNY.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Na evencie pojawiło się wiele znanych twarzy ze świata mody i show-biznesu. Wśród zaproszonych znaleźli się m.in. piosenkarka Iga Kreft, znana jako Ofelia czy Marcin Świderek – wicenaczelny magazynu ELLE i szef działu mody.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Jedną z atrakcji wieczoru była możliwość stworzenia personalizowanego haftu na płóciennej torbie DKNY – każdy mógł zabrać do domu unikalną pamiątkę z wydarzenia. Akcja odbyła się w punkcie Answear Krawiec, w którym na co dzień można skorzystać z usług przeróbek krawieckich i nadać ubraniom indywidualny charakter.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Wieczór umilała DJ-ka, która zadbała o odpowiedni klimat, a na dużym ekranie można było podziwiać kampanijny spot z Hailey Bieber – dynamiczny, stylowy i idealnie oddający ducha DKNY AW25. Na tym jednak nie koniec niespodzianek. Na gości czekały amerykańskie chocolate chip cookies, żółte koktajle, a także egzemplarze prasy stylizowanej na New York Magazine – a w nich informacje o kolekcji.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Premiera kolekcji DKNY jesień–zima 2025 Answear Concept Store była prawdziwą modową ucztą. DKNY po raz kolejny weszła na rynek z nową energią, jednocześnie pozostając wierna swoim korzeniom. To dowód na to, że kultowa marka potrafi mówić językiem nowego pokolenia, nie zapominając o swoim nowojorskim DNA.

Materiał promocyjny marki Answear