Reklama

W tym artykule:

  1. BOSSes aren’t born. They’re made
  2. Kampania BOSS na sezon jesień-zima 2023
  3. Nowa kolekcja BOSS
Reklama

Podobne rozważania bliskie są marce BOSS. Przedstawione przez nią w 2022 roku hasło #BeYourOwnBOSS komunikuje takie wartości, jak wytrwałe dążenie do celu, wiara w siebie i swoje możliwości. Kryje się w nim przeświadczenie o tym, że nie ma takiej rzeczy, której nie możemy osiągnąć. Życie jest podróżą, w trakcie której uczymy się, nabywamy doświadczeń, dojrzewamy. I właśnie o tej drodze jest nowa kampania BOSS, w której wzięła udział plejada gwiazd.

BOSSes aren’t born. They’re made

Hasło #BeYourOwnBOSS dało początek historiom o przekraczaniu granic własnych ograniczeń. W kampanii na sezon wiosna-lato 2023 ambasadorzy marki pokazywali swoje zdjęcia z dzieciństwa, aby przypomnieć, jak wyglądała ich droga na szczyt.

W nowej kolekcji i zrealizowanej na jej potrzeby kampanii BOSS kontynuuje swoją misję. Nowe hasło, „BOSSes aren’t born. They’re made”, zwraca uwagę na to, że za każdym sukcesem stoją próby i błędy. Bohaterowie kampanii jesień-zima 2023 ciężko pracowali na swój sukces. Ich historie inspirują i pokazują, że nikt nie rodzi się „bossem”, ale każdy może się nim stać.

Kampania BOSS na sezon jesień-zima 2023

Prezentując swoją nową kolekcję, BOSS ponownie zaprosił do współpracy takie osobowości, jak Naomi Campbell, Maluma, Gigi Hadid, Khaby Lame, Lee Min-ho czy Matteo Berrettini. Wśród biorących udział w kampanii gwiazd znalazły się także dwie nowe twarze marki - amerykański futbolista, Patrick Mahomes, oraz brytyjska aktorka i wokalistka, Suki Waterhouse.

Mat. prasowe

Krótkie czarno-białe filmy rzucają światło na ich historie. Przy dźwiękach kultowej piosenki „Changes” Tupaca Shakura z 1992 roku (w której użył utworu Bruce’a Hornsby’ego i zespołu The Range „The Way It Is”) dzielą się swoimi doświadczeniami. Opowiadają o tym, jaką drogę przeszli, aby znaleźć się tu, gdzie są teraz.

Nowa kampania BOSS skłania do refleksji i inspiruje do spełniania marzeń. Poprzez hasło „BOSSes aren’t born. They’re made” marka podkreśla, że niezależnie od tego, z jakimi zasobami się rodzimy, możemy spełnić swoje marzenia. Jednocześnie zwraca uwagę na to, że wprowadzanie zmian - bez względu na to, czego dotyczą - wymaga czasu i pracy. To, co wcześniej wydawało się nam nieosiągalne, może stać się realne, ale trzeba przy tym pamiętać, że zawsze jest to proces.

Nowa kolekcja BOSS

Filmom z udziałem ambasadorów marki towarzyszy sesja zdjęciowa autorstwa szwedzkiego fotografa mody, Mikaela Janssona, pod kreatywnym przewodnictwem założyciela i dyrektora kreatywnego Team Laird, Treya Lairda.

Gwiazdy pozują w ubraniach i dodatkach BOSS na sezon-jesień 2023. Zgodnie z DNA marki, na pierwszy plan wysuwają się tutaj wysokiej jakości, strukturalne tkaniny i mistrzowskie rzemiosło. W kolekcji dominują power dressing, nowoczesne konstrukcje, czernie, biele, beże i szarości. Nie brakuje tu także zapożyczeń z minionych dekad - zarówno kolorystyka, jak i fasony, nawiązują do stylu retro. BOSS pokazuje, jak łączyć elegancję z luzem, tworząc w ten sposób harmonijną całość.

Naomi Campbell prezentuje na sobie dwa podobne komplety składające się z męskiego garnituru i dopasowanego płaszcza w czarnej oraz szarej odsłonie.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Jej koleżanka po fachu, Gigi Hadid, stanęła przed obiektywem Mikaela Janssona w monochromatycznych total lookach zbudowanych na bazie beży i odcienia off-white.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

W stylizacjach Suki Waterhouse pierwsze skrzypce gra przykuwająca wzrok biżuteria.

Męska część ambasadorów marki pokazuje, że w modzie chodzi o to, aby w myśl hasła #BeYourOwnBOSS dopasować ją do swoich upodobań, swojego charakteru i stylu życia. Maluma, Khaby Lame, Lee Min-ho, Matteo Berrettini i Patrick Mahomes zachęcają do eksperymentów oraz odważnego wyrażania siebie.

Reklama

Kolekcja dostępna jest już na stronie BOSS.com. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na Instagramie i TikToku.

Reklama
Reklama
Reklama