Reklama

Na pierwszy rzut oka wygląda jak najprostsza z możliwych sukienek – luźna, oversize’owa, o swobodnym kroju. A jednak to właśnie ta prostota czyni ją wyjątkową. „Air Dress” nie opina sylwetki, tylko miękko ją otula, dając poczucie lekkości i świeżości nawet w największe upały. Dzięki subtelnym wiązaniom i prostym liniom przypomina wakacyjną mgiełkę, którą można zarzucić na plażę, ale równie dobrze wystylizować w miejskim wydaniu.

„Air Dress” – najlżejszy trend lata 2025

Moda na ubrania typu „air” to odpowiedź na potrzebę równowagi między stylem a wygodą. Oversize’owe koszule, sukienki i spodnie szyte z cienkich, przewiewnych materiałów wyglądają tak, jakby unosiły się wokół sylwetki. Ten trend redefiniuje elegancję – nie przez dopasowanie czy wyeksponowanie figury, ale przez nonszalancję i naturalność. To także krok w stronę slow fashion: ubrania „air” są ponadczasowe, łatwe w stylizowaniu i wyjątkowo praktyczne.

W tej filozofii ubierania świetnie odnajduje się też Agnieszka Woźniak-Starak, która postawiła na „Air Shirt” – oversize’ową koszulę w lekkiej tkaninie. Jej stylizacja pokazuje, że trend nie ogranicza się wyłącznie do sukienek: równie efektownie sprawdzają się koszule noszone na topy, narzucone na slip dress albo zestawiane z szerokimi spodniami. To właśnie różnorodność sprawia, że „air” ubrania zdominowały sezon.

Jak nosić „Air Dress” latem i jesienią

Latem najlepiej sprawdza się w minimalistycznych stylizacjach – z rattanową torbą, dużymi okularami przeciwsłonecznymi i sandałami typu flat. Jej przewiewny krój sprawia, że to idealna sukienka na plażę, spacer czy letni wieczór w mieście. Jesienią warto przenieść ją do szafy w nieco innym wydaniu. Wystarczy zestawić „Air Dress” z botkami na obcasie, skórzaną ramoneską albo trench coatem i dodać duży szal – efekt to stylizacja, która wygląda równie lekko, ale zyskuje miejski, bardziej „fashion” charakter. To dowód na to, że sukienka z efektem „air” nie kończy sezonu wraz z wakacjami, lecz staje się częścią całorocznej garderoby.

Reklama
Reklama
Reklama