Polska jakość w europejskim kontekście
Marki Cisowianka Perlage, Majątek Drzewce i Water & Wine były obecne na wieczorze dyplomatycznym w Ambasadzie RP w Paryżu.

W przeddzień objęcia przez Danię prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, w ogrodach Ambasady RP w Paryżu odbyło się spotkanie dyplomatyczne z udziałem przedstawicieli środowisk politycznych, biznesowych i kulturalnych. Wydarzeniu towarzyszyła prezentacja wybranych polskich marek: Cisowianka Perlage, Majątek Drzewce i Water & Wine.

Za koncepcję kulinarną odpowiadał zespół Water & Wine pod kierunkiem Kamila Raczyńskiego. Menu opierało się na współczesnych interpretacjach tradycyjnych smaków, opartych na sezonowych składnikach. Duże zainteresowanie wzbudziła stacja live cooking, przy której serwowano pierogi z ziemniakami i truflą.

Wieczór uzupełniała naturalna woda musująca Cisowianka Perlage, która towarzyszyła serwisowi, tworząc spójną całość z charakterem wydarzenia. Całość została zaprojektowana z dbałością o detale, w duchu nowoczesnej polskiej gościnności.

„Dziękujemy Ambasadzie RP w Paryżu za zaufanie i możliwość współpracy przy organizacji tego wydarzenia. Mieliśmy świadomość, że wieczór odbywa się w miejscu o wyjątkowym znaczeniu zarówno historycznym, jak i reprezentacyjnym. Zadbaliśmy o to, by każdy element, od jakości produktów po sposób serwisu, był spójny z jego rangą” – mówi Dorota Weka, Dyrektor Kreatywna, Nałęczów Zdrój.

Obecność marek Nałęczów Zdrój w przestrzeni międzynarodowej oparta jest na konsekwentnym podejściu do jakości, estetyki i kultury obsługi, wieczór w Paryżu był potwierdzeniem tej strategii.

Materiał promocyjny marki Cisowianka Perlage

