Jessica Alba i Zac Efron promują Dubaj w spotach przypominających film akcji i produkcje Wesa Andersona
Hollywoodzkie gwiazdy zaangażowały się w promocję Dubaju. Jessica Alba i Zac Efron wystąpili w kampanii Dubajskiego Departamentu Turystyki, Marketingu i Handlu, która zainspirowana jest kinem, a spoty wideo nawiązują do filmów akcji oraz produkcji stworzonych przez Wesa Andersona.

W tym artykule:
- Jessica Alba i Zac Efron w spotach promujących Dubaj
- Spot inspirowany kinem akcji
- Spot inspirowany twórczością Wesa Andersona
Jessica Alba i Zac Efron w spotach promujących Dubaj
Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism) wystartował właśnie z nową międzynarodową kampanią "Dubai Presents", której głównymi bohaterami są hollywoodzkie gwiazdy – Jessica Alba oraz Zac Efron. Celem kampanii jest zachęcenie turystów, blogerów podróżniczych i influencerów z całego świata do przeżycia iście filmowej przygody, której tłem będzie wyjątkowa sceneria Dubaju oraz zapierające dech w piersiach widoki miasta. I właśnie tą filmową perspektywą inspirowali się twórcy przy tworzeniu spotów promocyjnych.
Międzynarodowa kampania będzie prowadzona w 2021 roku w ponad 15 językach i będzie wykorzystywać różne środki przekazu, m.in. emisję w stacjach telewizyjnych, kino, platformy cyfrowe i media społecznościowe. Za stworzenie serii sześciu filmów odpowiada reżyser Craig Gillespie znany z takich produkcji jak „Ja, Tonya" i „Cruella".
Spot inspirowany kinem akcji
Nowa kampania Dubai Presents przedstawia Jessicę Albę i Zaca Efrona w serii krótkich filmów, pokazujących różnorodność miasta, jego atrakcji oraz niezwykłej scenerii, a całość została zaprezentowana w konwencji inspirowanej kinem. Pierwszy spot "A Five-Star Mission" nawiązuje do klasycznych filmów akcji, gdzie hollywoodzkie gwiazdy wcielają się w rywalizującą ze sobą parę. Śledząc losy i kolejne misje bohaterów poznajemy Dubaj: odwiedzamy Burj al-Arab, Jumeirah Al Naseem czy otoczoną wodami Zatoki Arabskiej restaurację Pierchic. Nie zabraknie też wycieczki po dzielnicy Jumeirah oraz pustynnej wyprawy do Hatty.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Spot inspirowany twórczością Wesa Andersona
W drugim spocie, który został stworzony w ramach kampanii, motywem przewodnim jest historia miłosna. W "A Romance to Remember" obraz zainspirowany jest klasycznymi kadrami, kolorystyką i konwencją pochodzącą z produkcji Wesa Andersona. I tutaj możemy ponownie zagłębić się w najbardziej znane miejsca Dubaju, podziwiać piękną scenerię i wyjątkowe atrakcje miasta.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
W 2019 roku w ramach projektu „Dubai Prestens” zrealizowano film promocyjny „A Story Takes Flight”, którego bohaterkami były również gwiazdy Hollywood: Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana.

