Reklama

OMEGA od ponad stu lat kształtuje świat kobiecego zegarmistrzostwa. Od pierwszych modeli tworzonych z myślą o kobietach, przez kultowe linie Ladymatic, Constellation i Seamaster, aż po najnowszą odsłonę kolekcji Aqua Terra – marka nieustannie redefiniuje, jak kobiety postrzegają czas i styl.

OMEGA
Mat. prasowe OMEGA

Dziś marka otwiera nowy rozdział: Aqua Terra 30 mm. Po raz pierwszy kultowa linia ukazuje się w zupełnie nowym rozmiarze, z całkowicie przeprojektowanym mechanizmem i w aż 12 różnorodnych odsłonach.

Dwanaście interpretacji jednego stylu

IMG 00085
Mat. prasowe OMEGA

Nowa kolekcja to prawdziwa gra kontrastów. W ofercie znajdziemy:

  • pięć modeli ze stali szlachetnej,

  • trzy wariacje z 18-karatowego złota Moonshine™ (także w duecie ze stalą),

  • jeden zegarek w całości z 18-karatowego złota Sedna™,

  • oraz dwie wersje łączące stal i złoto.

Każdy zegarek zdobi intensywna tarcza z nakładanymi indeksami oraz datownikiem na godzinie szóstej. Całość wieńczy przejrzysty dekiel z szafirowym szkłem, przez który można podziwiać nowy mechanizm – prawdziwy ukryty klejnot OMEGI.

Nowy mechanizm – perfekcja w miniaturze

IMG 00057
Mat. prasowe OMEGA

Serce kolekcji stanowią kalibry 8750 i 8751 – zupełnie nowe mechanizmy stworzone specjalnie do kopert 30 mm. Wyposażone w opatentowany wychwyt współosiowy Co-Axial, krzemowy włos balansu i odporność na pola magnetyczne do 15 000 gausów, zapewniają 48 godzin rezerwy chodu.

To technologia najwyższej próby, która do tej pory była zarezerwowana dla większych modeli, teraz zamknięta w perfekcyjnych proporcjach zegarka dedykowanego kobietom.

Zmysłowa bransoleta

IMG 00309
Mat. prasowe OMEGA

Każdy model otrzymał bransoletę harmonijnie zintegrowaną z kopertą – ze stali lub w kombinacji ze złotem. Charakterystyczne naprzemienne szczotkowanie i polerowanie dodają im nowoczesnej elegancji. O wygodę dbają system śrub i teleskopów oraz zapięcie motylkowe z subtelną regulacją.

„My little secret” – kampania pełna kobiecych historii

Mat. prasowe OMEGA

Premierze kolekcji towarzyszy wyjątkowa kampania zatytułowana „my little secret”. Jej ambasadorkami zostało sześć inspirujących kobiet ze świata mody, muzyki i filmu:

  • Ashley Graham – modelka i ikona body positive,

  • Danielle Marsh – wokalistka K-popu,

  • Tems – nagradzana Grammy artystka,

  • Ariana DeBose – oscarowa aktorka,

  • Marisa Abela – wschodząca gwiazda kina,

  • Sunday Rose Kidman Urban – młoda osobowość świata mody.

Każda z nich odkrywa własny „sekret” związany z Aqua Terra – od stylizacyjnych trików, po emocjonalny wymiar noszenia zegarka. Wspólnie pokazują, że luksus nie musi być zarezerwowany na wyjątkowe okazje – może być codziennym towarzyszem, który subtelnie podkreśla kobiecą siłę i indywidualność.

220.20.30.20.02.001_SE_PR_AT30_DanielleMarch-RVB_4x5
Mat. prasowe OMEGA

Polska premiera w sercu Warszawy

Nowa odsłona kolekcji Aqua Terra 30 mm została zaprezentowana podczas wyjątkowego wieczoru w Hotelu Raffles Europejski. W eleganckim pawilonie Raffles Pavilion marka OMEGA pokazała wszystkie dwanaście modeli stworzonych specjalnie z myślą o kobietach – od klasycznych wariantów ze stali szlachetnej, poprzez kompozycje łączące stal z 18-karatowym złotem Moonshine, aż po luksusowy model w całości wykonany ze złota Sedna. Warszawski pokaz przyciągnął wiele znanych twarzy. Olga Bołądź postawiła na czasomierz w wersji stalowo-złotej, Agnieszka Woźniak-Starak wybrała minimalistyczny model z czarną tarczą, a Zofia Zborowska zdecydowała się na dwukolorowy wariant.

Reklama
Reklama
Reklama