W kampanii New Balance wystąpili aktor Charlie Cooper, raper Bashy, DJ-ka i prezenterka radia NTS Flo, skateboardzista Charlie Birch związany z New Balance Numeric oraz interdyscyplinarna artystka Jazz Grant. Każda z tych osób na swój sposób ucieleśnia wartości, które są bliskie filozofii New Balance – autentyczność, zaangażowanie i mistrzostwo w swoim fachu. To te same wartości, które od lat definiują fabrykę marki, znaną z produkcji obuwia najwyższej klasy.

Materiały prasowe
Bashy / Materiały prasowe

Made in UK – manifest lokalnej jakości

Kampania Made in UK, podobnie jak wcześniejsze odsłony, jest wyrazem uznania dla brytyjskich rzemieślników, których wiedza i doświadczenie przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Marka podkreśla, że chodzi tu nie tylko o trzymanie się tradycji, lecz także świadome korzystanie z innowacyjnych rozwiązań. W momencie gdy tradycyjne metody okazują się najlepsze – nadal są stosowane. Jeśli jednak pojawia się szansa na nowe, przełomowe działania – natychmiast zostają one wdrożone.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Autorem zdjęć kampanii jest Maxwell Tomlinson (@maxwelltomlinson), a za stylizacje odpowiadała Helga Burrill (@helgaburrill).

Materiały prasowe
Flo / Materiały prasowe

Wizerunek sesji balansuje pomiędzy klasyką a nowoczesnością. Cała kampania odzwierciedla ideę kolekcji Made in UK, tworzonej w zakładzie New Balance w Flimby, w regionie Kumbria. W tej małej miejscowości nadmorskiej, już od trzech pokoleń produkowane są buty, które zdobyły uznanie na całym świecie dzięki mistrzowskiemu wykonaniu.

Charlie Cooper / Materiały prasowe
Charlie Cooper / Materiały prasowe

W lookbooku pojawiły się modele, które są współczesnym wzorem obuwia sportowego. 991v2 wyróżnia się zastosowaniem wysokogatunkowej skóry, co przekłada się na wyjątkową trwałość i komfort. Kultowy model 1500, obecny na rynku od 1989 roku, pozostaje jednym z ulubionych butów Brytyjczyków.

Materiały prasowe
Jazz Grant / Materiały prasowe

Równie interesującym modelem od New Balance jest Allerdale inspirowany malowniczymi pejzażami Kumbrii. Zaprojektowano go z myślą o osobach szukających połączenia miejskiego designu z funkcjonalnością, jakiej często oczekujemy w ekstremalnych warunkach.

Materiał promocyjny marki New Balance