Reklama

Podczas tegorocznego Copenhagen Fashion Week, duńska marka PANDORA udowodniła, że biżuteria to nie tylko dodatki – to historie, emocje i spotkania, które zostają w pamięci na długo. W niezwykłej scenerii muzeum Glyptoteket, w otoczeniu historycznych rzeźb i modernistycznej architektury, odbyła się wyjątkowa kolacja zorganizowana przez markę pod hasłem „An Evening with Pandora: Signed With Love”.

Wydarzenie zgromadziło 130 wyselekcjonowanych gości z całego świata a wśród nich przedstawicieli mediów i przyjaciół marki oraz globalną ambasadorkę PANDORA, ikonę stylu i aktywizmu – Pamelę Anderson. To właśnie jej obecność nadała całemu wieczorowi osobisty i emocjonalny charakter. Ubrana w olśniewającą, diamentową biżuterię z kolekcji PANDORA, Pamela nie tylko powitała gości, ale także podzieliła się wyjątkowym elementem – menu wieczoru zostało zainspirowane jej autorską książką kucharską „I Love You: Recipes from the Heart”.

Kolacja została poprzedzona koktajlem wśród zabytkowych eksponatów muzeum, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć zapowiedź najnowszej kolekcji PANDORA, zaprezentowanej niczym najpiękniejsza wystawa sztuki . I choć podzielić się nią będziemy mogli dopiero po oficjalnej premierze, już możemy zapewnić Was, że takiej Pandory nie znaliście.

Sama kolacja odbyła się w centralnej Sali Glyptoteket, przy długim stole udekorowanym kwiatami i elegancką zastawą na której dla każdego z zaproszonych gości czekała wyjątkowa przystawka – specjalnie zaprojektowany na tę okazję łańcuszek typu ‘snake chain’ z zapięciem w kształcie serca. Każdy detal podczas tego wydarzenia został dopracowany z myślą o emocjach – nawet na zaserwowanym na stole maśle zauważyliśmy odciśnięty napis „Signed With Love”!

Wieczór był pełen zmysłowych doznań – zarówno kulinarnych, jak i muzycznych. Duet August Rosenbaum (kompozytor i pianista jazzowy) oraz wokalistka Erika de Casier wprowadził gości w nastrój pełen melancholii i ciepła, tworząc dźwiękową oprawę, która idealnie współgrała z charakterem wydarzenia. Ten magiczny wieczór pokazał, że PANDORA – choć globalna – pozostaje głęboko zakorzeniona w duńskiej kulturze i kreatywności. A jej zbliżająca się, nowa kolekcja? Lśni równie jasno jak emocje, które towarzyszyły każdemu momentowi tej niezapomnianej nocy.

PANDORA podczas tegorocznego Copenhagen Fashion Week nie tylko celebrowała premierę nowej kolekcji, ale też podkreśliła swoje zaangażowanie w rozwój młodych talentów. Jako główny partner tego modowego wydarzenia oraz programu CPHFW NewTalent, marka pokazała, że jej fundamentem – obok estetyki – jest wspieranie kreatywności i autentycznego wyrażania siebie.

Reklama
Reklama
Reklama