Maciej Musiał twarzą pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej IUMAN Intimissimi Uomo
IUMAN Intimissimi Uomo ogłasza premierę swojej pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej z udziałem ambasadora marki, Macieja Musiała. Spot promuje kolekcję Soft Silk, prezentującą bieliznę i T-shirty wykonane z wyjątkowego połączenia jedwabiu i modalu. To pierwsza w historii marki kampania telewizyjna z udziałem lokalnego ambasadora.

– Bardzo się cieszę, że już od ponad roku jestem ambasadorem marki IUMAN Intimissimi Uomo. To dla mnie niezwykłe wyróżnienie, że mogłem wziąć udział w pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej IUMAN. Cieszę się, że tą reklamą telewizyjną mogliśmy puścić oko w kierunku męskiego odbiorcy. Komunikacja nie jest dosłowna, co czyni tę historię jeszcze ciekawszą. Marka jest mi niezwykle bliska nie tylko ze względu na wysoką jakość bielizny i basiców w niej dostępnych, ale również ze względu na ideę, która za nią stoi – mówi Maciej Musiał.

Została ona stworzona z myślą o nowoczesnych mężczyznach, którzy cenią sobie styl, wygodę i jakość. W ofercie marki znajduje się bielizna, T-shirty, piżamy oraz odzież basicowa – wszystko wykonane z dbałością o detale i najwyższej jakości materiały. Na chwilę obecną w Polsce znajduje się 19 sklepów brandu, dawniej znanego pod nazwą Intmissimi Uomo, a jego świadomość stale rośnie. Realizacja kampanii TV z Maćkiem Musiałem, jest tego konsekwencją, oraz kolejny milowym krokiem IUMAN w ekspansji na polskim rynku i ukłonem w kierunku lokalnych klientów.
W kampanii zostały pokazane produkty z linii Soft Silk, wykonane z połączenia jedwabiu i modalu. Te starannie dobrane tkaniny łączą w sobie elegancję i funkcjonalność – jedwab zachwyca naturalnym połyskiem i luksusowym dotykiem, zaś modal zapewnia niezrównany komfort i przewiewność, idealnie dopasowując się do codziennego rytmu życia. Najnowszy spot telewizyjny IUMAN Intimissimi Uomo
oddaje ideę tej kolekcji, jak i samej marki w nieoczywisty i dowcipny sposób.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.
Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez uznanego włoskiego twórcę, Lorenzo Gironi, znanego z pracy dla czołowych światowych marek modowych. Natomiast za zdjęcia do kampanii odpowiadała ceniona polska fotografka Dorota Szulc, która uchwyciła komfortowy i elegancki charakter kolekcji. Ogólnopolska kampania na sezon jesień-zima potrwa dwa tygodnie i rozpocznie się już 10 listopada.
Reklama, która ukaże się w telewizji, będzie również wspierana szeroko zakrojonymi działaniami digitalowymi, a zdjęcia z sesji z Maciejem Musiałem pojawią się również w sklepach IUMAN Intimissimi Uomo w całej Polsce.
Materiał promocyjny marki IUMAN Intimissimi Uomo

