Reklama

Ponad 20 autorskich wzorów obejmuje zarówno klasyczne kółeczka i subtelne cyrkonie, jak
i rozpoznawalne motywy marki: oczka, koniki, stokrotki czy róże. Całość dopełniają organiczne, nieregularne formy, które podkreślają artystyczny charakter KOPI. Każdy model został zaprojektowany tak, by harmonijnie łączyć się z innymi, pozwalając budować spójną, ale nieoczywistą kompozycję w górnych i dolnych partiach ucha.

Chciałam stworzyć biżuterię, która pozwala bawić się formą i tworzyć personalizowane kompozycje. Piercing to dla mnie nie tylko ozdoba, ale sposób, by wyrazić siebie – subtelnie albo z odwagą, w zależności od dnia
– mówi Natalia Kopiszka, projektantka i założycielka marki.

Kolekcja powstawała ponad półtora roku - to jeden z najdłużej rozwijanych projektów marki. Każdy detal, od proporcji i kształtów po sposób łączenia elementów i rodzaj zapięć, został dopracowany z myślą nie tylko o estetyce, ale przede wszystkim bezpieczeństwie i wygodzie codziennego użytkowania. Kolczyki złote, osadzone na tytanowych labretach, są w pełni bezpieczne dla świeżych przekłuć, dzięki czemu można od razu je założyć po zabiegu.

Premiera kolekcji odbyła się 13 listopada podczas wyjątkowego wydarzenia w warszawskim Hello Piercing – renomowanym studiu specjalizującym się w estetycznym i bezpiecznym piercingu.

image00004
Mat. prasowe

W czasie eventu goście mogli nie tylko zobaczyć nową linię biżuterii KOPI, ale także przekuć ucho i stworzyć swoją własną kompozycję z pomocą profesjonalnego zespołu Hello Piercing. Studio, znane z minimalistycznej estetyki, najwyższych standardów higieny
i indywidualnego podejścia do każdego klienta, idealnie wpisało się w filozofię marki KOPI – łącząc piękno designu z autentyczną ekspresją stylu.

Event odbył się w sąsiedztwie butiku KOPI przy ulicy Oleandrów w Warszawie i stanowił przykład współpracy dwóch marek, dla których indywidualność i świadoma forma wyrazu są kluczowymi wartościami.

image00005
Mat. prasowe

KOPI - marka Natalii Kopiszki

KOPI to marka stworzona przez Natalię Kopiszkę, a która powstała z wiary, że to, czym się otaczamy i co nosimy, współtworzy naszą własną historię. To forma opowieści, którą jasno wysyłamy lub zaledwie sygnalizujemy światu. Piszemy ją na swoich zasadach, wybierając elementy spójne z nami – idealnie dopasowane do własnej narracji. Właśnie takie elementy znajdują się w portfolio KOPI. Misją marki jest, aby każdy projekt niósł ze sobą znaczenie oraz aby ta sztuka była inkluzywna.

Natalia Kopiszka od dziecka zafascynowa modą i szerzej – sztuką. Absolwentka warszawskiej Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru oraz architektury na Politechnice Krakowskiej. Swoje pierwsze kroki w świecie designu stawiała w stolicy, pracując dla polskich projektantów. Jednak dopiero rozgłos po debiutanckim pokazie na Fashion Weeku w Łodzi ośmielił ją do do założenia autorskiej marki KOPI.

Dzisiaj, po zaledwie 8 latach, po biżuterię Natalii Kopiszki sięgają osoby z niemal całej Europy i Stanów Zjednoczonych. Jej talent doceniły także gwiazdy, takie jak: Julia Wieniawa, Magdalena Różdżka, Magdalena Cielecka, Brodka, Magda Mołek, Bovska, Ofelia, Red Lipstick Monster, Ewa Farna, Lara Gessler czy Agnieszka Dygant.

Materiał promocyjny marki KOPI

Reklama
Reklama
Reklama