Reklama

Kampania Radio Optimism ma na celu przeciwdziałanie poczuciu izolacji, często odczuwanemu w erze zdominowanej przez powierzchowne interakcje, budowane poprzez polubienia i komentarze w mediach społecznościowych. Wykorzystując moc muzyki, LG zachęca do budowania głębszych więzi, promując bardziej satysfakcjonujące życie.

"Wraz z rozwojem technologii, znaczące kontakty międzyludzkie stają się coraz ważniejsze w naszych życiach. Firma LG kontynuuje swoje zaangażowanie we wprowadzanie optymizmu w codzienne życie, pozostając wierną naszej trwałej obietnicy marki "Life's Good" - powiedział Kim Hyo-eun, szef działu zarządzania marką LG.

Kampania ta kontynuuje zaangażowanie firmy LG w tworzenie prawdziwych doświadczeń w przestrzeniach cyfrowych, w których dzisiejsi konsumenci spędzają dużo czasu. Opierając się na tej misji, firma angażuje młodszych odbiorców poprzez akcje partycypacyjne, które ożywiają filozofię Life's Good. Zeszłoroczna "Optimism your feed" wykorzystywała algorytmy społecznościowe do promowania pozytywnego nastawienia w mediach społecznościowych. Nowa inicjatywa ma na celu zajęcie się paradoksalnym poczuciem odłączenia w czasach tak łatwej dostępności kontaktu z drugim człowiekiem.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

"Jednym z najbardziej wiarygodnych czynników wpływających na szczęście jest posiadanie głębokich i znaczących relacji" - powiedziała Jean M. Twenge, profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym w San Diego. I dodała:

"Jednak w dzisiejszych czasach wiele osób spędza więcej czasu online, a mniej na kontaktach na żywo. W szczególności media społecznościowe mają tendencję do tworzenia płytkich relacji, a nie głębokich więzi, których ludzie potrzebują. Często zdarza się, że ludzie mają setki obserwujących, ale nie mają z kim porozmawiać w prawdziwym życiu, jeśli potrzebują wsparcia. Musimy budować bardziej znaczące relacje z ludźmi wokół nas. Może to odwrócić wyraźny spadek szczęścia, który miał miejsce w ciągu ostatniej dekady".

Nowe badanie* przeprowadzone przez LG na temat więzi społecznych ujawnia, że 68% ludzi ma trudności z nawiązywaniem prawdziwych przyjaźni. Jedna trzecia potwierdziła, że w ciągu ostatniego miesiąca nawiązała jedną lub mniej znaczących relacji, a 8% w ogóle ich nie doświadczyło.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Zainspirowana sposobem, w jaki niegdyś tradycyjne radio łączyło ludzi poprzez muzykę i opowiadanie historii, kampania Radio Optimism przekształca tę koncepcję w interaktywną platformę, na której obecni mogą tworzyć i wysyłać spersonalizowane piosenki do swoich bliskich. Użytkownicy mogą łatwo tworzyć nowe utwory za pomocą narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które zostały dokładnie przeszkolone na wyselekcjonowanym zbiorze danych muzycznych. Narzędzia te interpretują podpowiedzi użytkownika, aby tworzyć unikalne utwory muzyczne i generować pasujące okładki albumów, oferując spersonalizowane treści. Po wygenerowaniu, utwory te mogą być wysyłane do odbiorców w celu pogłębienia ich więzi i udostępniane innym na całym świecie.

Według badania, prawie 9 na 10 respondentów uważa, że znaczące relacje międzyludzkie prowadzą do bardziej optymistycznego spojrzenia na życie. Zapewniając platformę do wyrażania swoich uczuć, kampania ta ma na celu wspieranie głębszych więzi i wzbogacanie życia, jednocześnie szerząc optymizm na swój własny sposób.

Strona internetowa kampanii jest dostępna w języku angielskim i hiszpańskim, a w nadchodzących miesiącach planowane jest wsparcie dla kolejnych języków. Oficjalną stronę internetową można znaleźć pod adresem RadioOptimism.lg.com.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.lg.com/lifesgood/

*Metodologia badania

Terminy: Badanie terenowe przeprowadzone w dniach 29 kwietnia - 1 maja 2025 r. za pośrednictwem Focaldata.

Kraje: 5 - USA, Wielka Brytania, Australia, Indie i Kanada

Wiek: 18-45 lat

Wielkość próby: 5000 uczestników w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Indiach i Kanadzie, po 1000 uczestników na każdym rynku, reprezentatywnych w skali kraju w podziale na wiek, płeć i region.

Materiał promocyjny marki LG

Reklama
Reklama
Reklama