Sieciówki są gotowe na nadejście nowego sezonu. Mango zaprezentowało właśnie lookbook i pochwaliło się pierwszym kadrem z kampanii AW18 - zobaczcie>>> Zara opublikowała na stronie całą sesję wizerunkową na jesień i zimę 2018/2019. Tak jak ostatnio, w przypadku wiosennej reklamy hiszpańskiej sieciówki za aparat chwycił Steven Meisel. Przed jego obiektywem stanęły: Meghan Collison, Kris Grikaite, Julia Nobis, Fei Fei Sun, Karolin, Lexi Boling i Blesnya Minher. Kadry z kampanii już na pierwszy rzut oka przywodzą na myśl obrazy, które spokojnie mogłyby zawisnąć na ścianach niejednego muzeum. Modelki na głowach noszą chusty niczym bohaterki płócien Vermeera (według światowych projektantów taki rodzaj chusty ma stać się najmodniejszym dodatkiem nadchodzącego sezonu). Niektóre portrety kojarzą się z twórczością Tamary Łempickiej, a pozy i kompozycja inspirowane są m.in. obrazami Édouard Maneta. Taka koncepcja sesji to zasługa dyrektora kreatywnego Fabiena Barona i stylisty Karla Templera.

Kolekcja Zary na jesień i zimę 2018/2019 powstała oczywiście w oparciu o najnowsze trendy lansowane przez największe domy mody. Projektanci hiszpańskiej sieciówki swoich klientów będą przekonywać do estetyki orientu (spójrzcie na te złote hafty!), noszenia zwierzęcych printów, aksamitnych ubrań i maxi sukienek. W kolekcji marki da się wyczuć także nawiązania do dawnych sylwetek z wybiegu samego Yves Saint Laurenta. Ważną rolę zagrają dodatki: kolczyki z perłami (promowały je na swoich pokazach takie domy mody jak: Armani Privé, Carven, Oscar de la Renta, Chanel, Roberto Cavalli czy Dior - sprawdźcie>>), pasy z biżuteryjnymi klamrami, sandały na drewnianej platformie i kopertówki na łańcuszku.