W kampanii telewizyjnej i internetowej występują aktorki Danuta Stenka i Agnieszka Grochowska, piosenkarka Rosalie, najstarsza w Polsce Drag Queen Lulla La Polaca, trenerka personalna Katarzyna Wolska, modelka Wiktoria Jagiełło oraz aktorzy Andrzej Chyra i Milton Vicente. Każdy z bohaterów, z własnej perspektywy, wnosi do historii odpowiedź na pytanie Zalando: "Kiedy zaczyna się moda?”. Dla Danuty Stenki to możliwość podkreślania elegancji, nawet gdy jest poza sceną. Agnieszka Grochowska zdradza, że moda daje jej możliwość wyróżnienia się lub zniknięcia w tłumie, kiedy tylko ma na to ochotę. Dla artystki Rosalie, strój symbolizuje pewność siebie. Trenerka Katarzyna Wolska stwierdza, że jej styl nie jest uzależniony od żadnej konkretnej okazji, a modelka Wiktoria Jagiełło lubi podkreślać swoją kobiecość wykorzystując do tego ubrania. Dla Andrzeja Chyry moda jest kostiumem nawet poza planem, a Milton Vicente dzięki niej czuje więź z innymi. W kampanii wystąpił również Andrzej Szwan, znany jako Drag Queen Lulla La Polaca, który wykorzystuje modę do kreowania swojej scenicznej osobowości.

"W ciągu ostatnich 10 lat Zalando dostarczyło klientom w Polsce narzędzia do pełnego wyrażania siebie i opowiadania poprzez modę osobistych historii. Dzięki obecności na platformie ponad 3 500 marek, od tych lokalnych po międzynarodowe, a także wsparciu polskich projektantów oraz sprzedawców, Zalando jest na najlepszej drodze, aby stać się punktem wyjściowym dla mody – tak zwanym Starting Point for Fashion. Kontynuujemy współpracę z najlepszymi w swojej klasie partnerami dla marek i w ten sposób nadal będziemy miejscem, do którego kierują się miłośnicy mody szukając konkretnych produktów lub kiedy potrzebują odrobiny inspiracji." mówi Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.

Kampania "Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda" będzie trwała od 6 czerwca do 27 sierpnia i zostanie zrealizowana na wielu nośnikach i różnych formatach, takich jak zdjęcia oraz 15 i 30- sekundowe klipy video. Kampania 360° będzie realizowana w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR oraz Onsite i została wyreżyserowana przez Mikołaja Sadowskiego.