Co czwarty1 mężczyzna uważa, że badania profilaktyczne są zbędne. Najczęściej do wizyty u lekarza zmuszają panów dopiero sytuacje awaryjne i zagrożenie zdrowia lub życia. Dlatego w komunikacji skierowanej do mężczyzn marka Recman chce pokazać, jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Dodatkowo celem kampanii jest przekonanie mężczyzn, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia jest bezcenna.

To właśnie powyższe aspekty stały się motywacją do podjęcia działań marki mody męskiej Recman na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych fundacji w Polsce – Rak’n’Roll i przekazywania wsparcia finansowego na poczet jej działań.  

Mężczyźni dbają o zdrowie tylko w obszarach, w których mają poczucie kontroli. Profilaktyka, niestety, się do nich nie zalicza - mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. –  Cieszymy się, że marka Recman podejmuje próbę zmiany tego nastawienia i przekonania mężczyzn do potwierdzania zdrowia w regularnych badaniach profilaktycznych. Bo to jest męska sprawa. Dziękujemy za to oraz za finansowe wsparcie działań Fundacji – dodaje.

Elementem wyróżniającym kampanii stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt wąsa nie jest przypadkowy – powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W najbliższych miesiącach marka planuje wprowadzić do kolekcji produkty zawierające ten znak, z których przeznaczy 50% dochodu na konto fundacji Rak’n’Roll.  

Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa. Czujemy ogromną satysfakcję, że podjęliśmy próbę edukowania i dbania o zdrowie mężczyzn, mając świadomość, że jest to dla nas wielkie wyzwanie. W naszej komunikacji chcemy skupić się na propagowaniu profilaktyki oraz ukazaniu naszym klientom, że warto dbać o siebie i wcale nie zajmuje to wiele czasu – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. i założyciel marki. – Wierzymy, że w ramach kampanii zrealizujemy wiele interesujących projektów, które przekonają mężczyzn do odpowiedzialności za własne zdrowie – dodaje.

Więcej o kampanii możesz przeczytać tutaj: MĘSKA SPRAWA - zadbaj o siebie i zyskaj pewność siebie

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów. Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym www.Recman.pl

Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Celem było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej oraz przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Promuje nowoczesną profilaktykę, w której zamiast straszyć chorobą, zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia.