Mało który naród potrafi celebrować codzienność tak, jak robią to Francuzi. Niezależnie od planu dnia, zawsze mają czas na to, by wspólnie zjeść, napić się i porozmawiać. Ten francuski styl życia przemyciły do Polski Justyna Kosmala i Ewa Dobak, założycielki bistro Charlotte. 

Brasserie Hennes – kolekcja H&M na sezon jesień-zima 2022

Od 15 września do Francji będziemy mogli przenieść się także dzięki H&M. Dokładnie tego dnia premierę ma nowa kolekcja marki i towarzysząca jej kampania o nazwie Brasserie Hennes. W fikcyjnym świecie H&M widzimy charakterystyczny dla Francji typ restauracji, w której z kawą w ręku przesiadują modelki Naomi Campbell i Jill Kortleve, obserwując, jak reszta bohaterów spotu (para twórców Young Emperors, model Jordan Barrett, modelka Paloma Elsesser oraz rodzeństwo influencerów, Molly i Reese Blutstein) przechadza się brukowanymi ulicami stolicy mody, ubrana w propozycje z nowej kolekcji H&M. Kampania inspirowana jest kulturą i stylem życia paryżan. W popularnych we Francji restauracjach typu brasserie posiłki serwowane są przez cały dzień. Od rana do wieczora jest tam też tłok i gwar – tak, jak w spocie H&M.

To prawdziwa przyjemność, aby móc pracować z H&M nad kampanią inspirowaną miastem, które jest tak bliskie mojemu sercu - przyznała gwiazda kampanii, Naomi Campbell.

W kolekcji H&M na jesień-zima 2022 mamy dziewczęce kardigany, wełniane marynarki, długie płaszcze oraz skórzane mokasyny, botki i kozaki. Są ciepłe beże i brązy, odcienie pomarańczowego i burgundu. Jest też krata. Słowem – Brasserie Hennes to kwintesencja stylu paryżanek, które potrafią zachować równowagę między klasyką a trendami.

Kolekcja Brasserie Hennes / Mat. prasowe

Współpraca Charlotte x H&M

Z okazji premiery kampanii Brasserie Hennes, H&M i Charlotte w dniach 15-25 września zapraszają na francuskie śniadania Brasserie Hennes inspirowane kampanią, które będą serwowane we wszystkich lokalach bistro – w Warszawie, Krakowie oraz we Wrocławiu. Użytkownicy programu Hello H&M Member (jeżeli jeszcze nim nie jesteś, to uspokajamy – dołączyć możesz w każdej chwili, szybko i bezpłatnie), którzy wybiorą się na takie śniadanie, otrzymają 20% zniżki na zakupy w sklepach stacjonarnych i na hm.com. Dodatkowo, dla użytkowników Hello H&M Member przewidziane są dwa konkursy, w których do wygrania będzie m.in. udział w warsztatach cukierniczych prowadzonych przez cukiernika Charlotte oraz boxy prezentowe. Więcej informacji na temat konkursów znajdziesz na swoim koncie Hello H&M Member w strefie nagród. 

Kiedy zgłosiło się do mnie H&M z informacją o kolekcji inspirowanej Paryżem i o chęci zaangażowania w ten projekt Charlotte, to nie zastanawiałam się ani chwili, czy warto. Oczywiście, że warto! Od początku miałam wizję łączenia w Charlotte jedzenia z innymi dziedzinami życia, które są mi bliskie. A moda jest mi bardzo bliska. Cieszę się, że świat fashion zaczął widzieć gastronomię jako sztukę. Bo jak tak widzę świat gastronomii, który staram się tworzyć - zdradziła Justyna Kosmala.

Cóż, nie pozostaje nam zatem nic innego, jak zadbać o swój moment w stylu la vie est belle!

Charlotte, plac Zbawiciela / Arkadiusz Budkiewicz