Wykorzystajmy świat pełen możliwości. Bądźmy sobą tu i teraz. Istotne jest jak najczęstsze podkreślanie, że każdy ma prawo wyglądać, jak chce i być z tego dumnym. Doskonale rozumieją to projektanci mody i biżuterii, którzy coraz częściej proponują już nie gotowe produkty, a swego rodzaju „czyste płótna” tylko czekające na wypełnienie. Wie to też Pandora. Najnowsza kolekcja marki jest pochwałą różnorodności, autentyczności i kreatywności.

Kolektyw Pandora ME – indywidualność największą siłą

Pokochają ją osoby, dla których biżuteria nie jest jedynie piękną ozdobą, a pewnym manifestem: „taka jestem, nie wstydzę się tego i nie mam zamiaru dostosowywać się do cudzych oczekiwań”. Potrzeba nie lada odwagi, aby stawić czoła społecznym uprzedzeniom. Mają ją Gen Z oraz młodzi millenialsi. Z ich postawy życiowej Pandora czerpie swoją siłę i energię. Nic dziwnego więc, że to właśnie przedstawiciele tego pokolenia, modelka i aktorka Barbie Ferreira, model, aktor i deskorolkarz Evan Mock oraz piosenkarki Gracie Abrams i Ella Mai, wchodzą w skład kolektywu twórców Pandora ME. Każdy z nich wniósł do kampanii swój niepowtarzalny styl i nietuzinkowe podejście do mody.

Barbie Ferreira, znana przede wszystkim z roli Kat Hernandez z serialu „Euforia”, nie lubi modowej nudy – jest wielką fanką kolorów i nieoczywistych połączeń. Evana Mocka, czyli Akiego Menziesa z nowej wersji Plotkary, trudno nie zapamiętać, a to za sprawą odważnego i dynamicznego wizerunku oraz ciągle zmieniającego się koloru włosów. Gracie Abrams uwielbia błysk, zarówno w życiu, jak i na scenie, więc biżuterię Pandory pokochała całym sercem. Z wzajemnością. Ella Mai używa mody do podkreślenia swojej siły i kobiecości, a stylizacje wokalistki są tak samo oryginalne jak teksty jej piosenek.

Pole do popisu dla wyobraźni

Wielkim atutem biżuterii marki Pandora jest możliwość samodzielnego tworzenia własnych kompozycji na wiele sposobów. Tych samych elementów możemy używać do bransoletek, naszyjników czy kolczyków. Pandora ME to ogromne pole do popisu dla naszej wyobraźni i swego rodzaju czyste płótno, które pozostawia nam przestrzeń do eksperymentów ze stylem. Dzięki personalizacji może ona podkreślać różne aspekty osobowości, a także nasze przekonania i zainteresowania. Coś dla siebie znajdą tu zarówno miłośnicy astrologii czy filozofii Wschodu, jak i świata flory oraz fauny. Kolorowe medaliony, minizawieszki, ogniwa w kształcie słów oraz ozdobne łączniki pozwalają stwarzać stylizacje równie oryginalne jak my sami.

Dyrektorzy kreatywni Pandory, Filippo Ficarelli i Francesco Terzo, otwierają drzwi do niezwykłego świata biżuterii Pandora, w którym nie ma miejsca na ograniczenia i uprzedzenia. – Chcemy zainspirować ludzi do nowych możliwości personalizacji. Pandora ME zaprasza do sięgnięcia dalej i eksperymentowania – komentują Ficarelli i Terzo.

Złoty świat Pandory

Do kolekcji Pandora ME niedawno dołączyły elementy o złotym wykończeniu – m.in. bransoletki i naszyjniki z 14-karatowym złotem i srebrem. Dodanie codziennym stylizacjom wyjątkowego złotego blasku jeszcze nigdy nie było tak proste. Powiew mistycyzmu i duchowości wnoszą nowe zawieszki i medaliony przedstawiające m.in. symbole równowagi i transformacji.

Nowe, personalizowane kolczyki i pierścionki wykończone złotem i cyrkoniami sześciennymi pavé będą cudownym dopełnieniem każdej eleganckiej stylizacji. Podobnie jak słodkowodne perły hodowlane ze swoją piękną, nieregularną teksturą. – Platerowanie 14-karatowym złotem pozwoliło nam spojrzeć na projekty Pandora ME z nowej perspektywy. Nasze ikoniczne łańcuszki uległy natychmiastowej transformacji – mówią dyrektorzy kreatywni marki.

Dzięki Pandora ME nie musimy chodzić na modowe kompromisy. A co najważniejsze, mamy szansę na opowiedzenie własnej historii i pokazanie światu swojego prawdziwego JA. Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online.