Trzeba przyznać, że marka nie ustaje w rozwijaniu świetnych konceptów i wprowadzaniu na rynek przełomowych idei. Jako goście tego branżowego wydarzenia odwiedziliśmy: GROHE Experience Centre w Lizbonie, fabrykę w Albergarii oraz poznaliśmy nowości marki GROHE w specjalnie na te potrzeby zorganizowanej przestrzeni wystawienniczej. O tych świetnych nowościach chcemy wam opowiedzieć nieco więcej!

Tylko dobre wiadomości wśród nowości GROHE

Jako pierwszy naszą uwagę przykuł prysznic z recyrkulacją wody GROHE Everstream, bo i  technologia recyrkulacji zrobiła na nas bardzo duże wrażenie. Dzięki niej GROHE Everstream pozwala bowiem na wysoki komfort przy jednoczesnej oszczędności aż do 75% wody i aż do 66% energii. Te liczby są imponujące a oszczędność bez rezygnacji z komfortu jest rzeczą niezwykle rzadko spotykaną. To przykład realizacji jednocześnie kilku ważnych idei – jest troska o planetę, nasze finanse i nasz komfort.

Serwis prasowy

Kolejną dobrą wiadomością wśród nowości jest efektowna i elegancka, a jednocześnie przystępna cenowo, linia ceramiki o łagodnie zaoblonych krawędziach GROHE BauEdge.

Serwis prasowy

Nowy w palecie marki GROHE jest też kolor Phantom Black. Teraz jest już 9 kolorów baterii oferowanych przez markę. Powierzchnie baterii są powlekane lakierem a nie proszkiem, dzięki temu są jeszcze bardziej odporne. Dodajmy, że na bateriach pokrytych wyjątkową czernią Phantom Black niewidoczne są na odciski palców! Naszym zdaniem pośród różnych odcieni czerni najbardziej ceniona jest zawsze ta „bezproblemowa”!

Serwis prasowy

I gdy już jesteśmy przy kolorach, jest w tej kwestii kolejna dobra wiadomość -  lubiane systemy prysznicowe GROHE Euphoria teraz są również dostępne w wysoce odpornych kolorach. GROHE Euphoria to dobrze znane i chętnie wybierane przez urządzających swe łazienki systemy prysznicowe wyposażone w technologię GROHE TurboStat. Dzięki niej odpowiednia temperatura jest utrzymywana przez cały czas trwania kąpieli. Mądre rozwiązanie - przycisk GROHE SafeStop został wprowadzony aby zapobiec oparzeniom. To gwarant temperatury strumienia wody do 38°C.  Jeśli to dla nas zbyt niska temperatura jest też opcjonalny ogranicznik temperatury GROHE SafeStop Plus, który pozwala ustawić limit na 43°C.

Serwis prasowy

Inna ceniona linia – przystępna cenowo GROHE Tempesta teraz jest dostępna w kształcie kwadratowym i okrągłym a ponadto jest wyposażona w funkcję łatwego przełączania strumieni za pomocą ruchu opuszkiem palca.

Serwis prasowy

Wszystko z jednego źródła

GROHE słynie z mądrych innowacji, ale także eleganckiego, ponadczasowego wzornictwa. Ważne są w tej kwestii dla marki tak detale, jak i płynność. Owa płynność dotyczy płynnego przepływu wody - niezawodności produktów, ale i płynności stylistycznej każdej linii i doskonałej koordynacji rozwiązań. Bo rozwiązania GROHE są idealnie dopasowane pod względem formy i funkcji do wszystkich kategorii produktów. To działanie w imię idei: wszystko z jednego źródła. Użytkownikom zapewnia to ogromny wybór zestawień i wygodę - niezależnie bowiem od wyboru rozwiązania z oferty marki wszystko idealnie ze sobą pasuje i dosłownie świetnie się składa.

GROHE PROFESSIONAL

Spotkanie w Lizbonie ukazało potęgę marki na rynku także poprzez kompleksową wizję marki. Bowiem dzięki subbrandowi GROHE Professional przedstawiciele branży sanitarnej (hurtownie sanitarne, instalatorzy, salony wystawowe, klienci projektowi i studia kuchenne i łazienkowe) są wspierani przez markę GROHE w spełnianiu życzeń klientów. GROHE Professional zostało przemyślane i  stworzone we współpracy z partnerami marki GROHE, aby zapewnić  szeroką i unikalną propozycję produktów i usług. Portfolio GROHE Professional opiera się na czterech filarach marki: niezawodnej jakości, ponadczasowym wzornictwie, innowacyjnej technologii oraz wydajnej i łatwej instalacji. GROHE Professional wspiera realizację indywidualnych projektów dzięki swym zaufanym, profesjonalnym partnerom. Codzienna praca profesjonalistów jest ułatwiona dzięki kompleksowej koncepcji usług i szkoleń. W Lizbonie marka Grohe po raz kolejny udowodniła swą wielką siłę na rynku produktów sanitarnych.