Najpierw event w warszawskiej Villi Foksal, a potem spektakularna impreza w Paryżu. Tak marka L'Oréal Paris świętowała premierę nowego produktu – rewolucyjnej maskary Telescopic Lift. Co sprawia, że produkt jest tak wyjątkowy? Specjalna technologia. Dzięki pierwszej płaskiej szczoteczce z podwójnym włosiem i formule nasyconej ceramidami, nasze rzęsy natychmiast stają się o 5 milimetrów dłuższe, uniesione, a także naturalnie zagęszczone. Maskara powstała we współpracy z okulistami, więc sprawdzi się w przypadku wrażliwych oczu i osób noszących szkła kontaktowe. 

Maskara, która unosi rzęsy na wyższy poziom

Do Paryża zjechały się światowe influencerki z sześciu krajów i regionów – Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Polski i Beneluksu. Nasz kraj reprezentowała m.in. Wiktoria Gąsiewska i Weronika Saczawa. Dziewczyny miały okazję zwiedzić miasto wczesną wiosną, podziwiając ikoniczną wieżę Eiffla skąpaną w słońcu. Przeszły się uliczkami miasta, a potem wróciły do hotelu, by przygotować się na wieczorne wyjście i test najnowszej maskary L'Oréal Paris. Wiktoria Gąsiewska wybrała czarny kostium i minimalistyczną biżuterię. Do wykończenia makijażu użyła m.in. legendarnego podkładu do twarzy, który dopasowuje się do koloru skóry  – L'Oréal True Match. 

 

Marka zawsze wybiera najbardziej imponujące miejsca na swoje kolacje. Nie inaczej było i tym razem. Premiera produktu odbyła się w nowo otwartej, eleganckiej restauracji Cafe de L’Homme na placu Trocadero w stolicy Francji. Z widokiem na wieżę Eiffla, która rozbłyskała co godzinę, influencerki poznały kulisy powstawania maskary. 

Twórczyni produktu – Demitra Ekonomu, Intenational Project Manager L'Oréal Paris, zdradziła dziewczynom kilka ciekawostek. Okazało się, że powstało aż 60 wersji formuły maskary wraz z jej szczoteczką, zanim powstała ta idealna. Jej znalezienie zajęło zespołowi marki ponad dwa lata. Było warto, bo ostateczny efekt zaskoczył wszystkich. 

Zupełnie nowa technologia pozwala uchwycić i unieść wszystkie rodzaje rzęs, od najkrótszych po najdłuższe – i to za pomocą dwóch prostych ruchów. Tusz do rzęs rozdziela, wydłuża i podkreśla nasadę włosków, przez co ich linia wydaje się być mocniej zagęszczona. Szczoteczka ma różne końcówki, dzięki czemu możemy osiągnąć odmienne efekty. Wszystko zależy od tego, jak jej użyjemy i na jakim efekcie nam zależy. Z kolei zawarte w kosmetyku ceramidy działają jak odżywcze serum, wzmacniając rzęsy i zapewniając długotrwały efekt. 

To jednak nie koniec niespodzianek. Podczas eventu, Brand Business Leader L'Oréal Paris makeup, Alain Garicia ogłosił, że wkrótce czeka nas jeszcze więcej nowości od marki. 

Na koniec wieczoru, 50 zaproszonych influencerek i celebrytek zrobiło sobie zdjęcia z profesjonalną fotografką Rebeccą Spencer i zjadło pyszną kolację. Wydarzenie uświetniła sesja pod iskrzącym się symbolem Paryża.