Po sukcesie perfum i kosmetyków do makijażu, Zara postanowiła na podbić rynek produktów do włosów. Hiszpańska sieciówka ogłosiła właśnie premierę Zara Hair - Everyday Basics, która ma szansę stać się hitem. Kolekcja powstała we współpracy ze znanym stylistą fryzur i dyrektorem kreatywnym, od wielu lat współpracującym z marką Zara, Guido Palau. Kosmetyki trafią do sprzedaży już 4 marca. 

Zara Hair – co wiemy o nowej linii produktów do włosów?

Po sukcesie świątecznej mini-kolekcji “Glitter In Gold”, Zara Hair powraca z pełnowymiarową linią Hair. 

W skład nowej linii Zara Hair wchodzi 6 produktów do stylizacji włosów. Uwagę zwracają przede wszystkim opakowania, które wyglądają jak kolorowe flakony perfum. Już widzimy, jak pięknie będą prezentowały się na łazienkowych półkach. Przewidujemy, że - podobnie jak super trwałe perfumy Zara - mają szansę stać się viralem na TikToku

fot. materiały prasowe

Oprócz tego, że wyglądają świetnie - jak na modową markę przystało, intrygujący jest również dobór produktów. Wśród sześciu kosmetyków do włosów znalazły się: lakier do włosów (Hair Spray), modelujący lakier (Dry Texturizing Spray), zwiększająca objętość pianka (Volumizing Mousse), balsam do włosów (Hair Balm), aktywator do włosów kręconych (Curl Activator) oraz spray (Blow Dry Spray).

Od dawna związany jestem z branżą modową, więc styl jest dla mnie niezwykle ważny, 

mówi Guido. 

W związku z tym, historię marki Zara w branży produktów do włosów chcieliśmy rozpocząć od wprowadzenia sześciu produktów, które można wykorzystać do stworzenia większości możliwych stylizacji. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać włosom objętości, tekstury lub połysku, wydobyć ich skręt czy nadać fryzurze trwałości – te produkty stanowią fundament pracy każdego stylisty,

dodaje stylista. Według oficjalnych informacji, Zara Hair “Everyday Basics” to fundament rozwijającej się linii. To oznacza, że w przyszłości możemy spodziewać się więcej nowości do włosów od hiszpańskiej sieciówki. 

fot. materiały prasowe