Odpowiedzią na to pytanie jest najnowsza kampania MODIVO Back to high school, gdzie bohaterowie występują w stylizacjach stworzonych dla młodych ludzi ceniących sobie własny styl.

More is more  - wersja college

W wyrażaniu siebie nie ma ograniczeń. Dlatego #MODIVOteam uwielbia łączyć wyraziste kolory, mocne wzory i style. Styl koledżowy, który najmocniej uwidacznia się w longsleeve’ach w paski, kolorowych koszulkach polo i kurtkach bejsbolówkach to kwintesencja stylu amerykańskich ‘cool kids’. Z zestawianiu kolorów i elementów garderoby można poszaleć - w sesji stworzonej przez MODIVO marka łamie stereotypy i kanony, dzięki czemu stylizacje zyskują na wartości, bo pokazują złożoność ludzkiej natury i ilość inspiracji, którymi przesiąknięty jest każdy nastolatek. Mocne kolory i amerykański styl koledżowy znajdziesz głównie w ofercie marek takich jak Polo Ralph Lauren, Lacoste i Tommy Hilfiger.

Y2K

Moda opiera się na nostalgii. Obecnie tęsknimy za czasami, wyróżniającymi się modą, która niekoniecznie wtedy do nas przemawiała. Mowa oczywiście o latach 2000, które bardzo szybko powróciły do kanonu, a styl znany z programów MTV i gwiazd estrady z początku millenium przeżywa drugą młodość. Fascynacja Y2K ma swoje odzwierciedlenie również w kampanii MODIVO. Welurowe dresy, sztuczne futro i spódniczki mini to tylko niektóre z elementów niezbędnych do złożenia hołdu Paris Hilton, Britney Spears i Christinie Aguilerze z początków ich kariery. W poszukiwaniu tego wyrazistego stylu sprawdź ofertę marki adidas, Juicy Couture albo Aeronautica Militare.

Uniseks

W dzisiejszych czasach płeć niczego nie definiuje. Widok dziewczyny z krótko ostrzyżonymi włosami czy chłopaka z kolczykami w uchu nie powinien nikogo dziwić. To zjawisko mocno wyraża się w modzie poprzez mieszanie styli powszechnie uważanych za “męskie” i “damskie”. Uniseks to koncept przyszłości, dzięki któremu niezależnie od płci możesz podkreślić swój charakter rzeczami, które nosisz, unikając stereotypowów. W MODIVO to Ty jesteś najważniejszy, Twój styl, Twoja osobowość i Twój sposób na wyrażenie siebie poprzez modę. Kampania Back to school to kolejny moment, w którym celebrujemy styl poza płcią. Luźne bluzy, oversize’owe jeansy i akcesoria, które niczego nie definiują. W poszukiwaniu produktów uniseks odwiedź zakładki marek takich jak Levi’s, Sprandi, 2005 czy Mindout.

W poszukiwaniu impulsu do stylowego powrotu do szkoły i podkreślenia swojego miejsca w społeczności odwiedź stronę modivo.pl i zainspiruj się najnowszą kampanią Back to high school od MODIVO.