VCee cosmetics powstało z miłości do kobiet. Marka wierzy, że każda z nich ma w sobie ukryte piękno, które niekiedy wystarczy tylko wydobyć. Nie odbędzie się to jednak bez troski o zdrową kobiecość. Jedną z nadrzędnych wartości VCee jest edukacja oraz pogłębianie świadomości na temat naszego ciała i profilaktyki zdrowotnej. Ta idea, a także pragnienie dzielenia się wiedzą ekspertów i praktycznymi wskazówkami sprawiły, że marka rozpoczęła współpracę z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości, edukującą i towarzyszącą kobietom podczas walki z nowotworami narządów rodnych. Jak się okazuje, Polska wciąż jest na końcu listy krajów, które aktywnie walczą z rakiem szyjki macicy. Co roku ponad 2 tys. kobiet, czyli 10 kobiet dziennie, słyszy diagnozę rak szyjki macicy. Można tego uniknąć dzięki regularnym badaniom cytologicznym, o czym pragną edukować VCee i Kwiat Kobiecości.
Wspólne działania będą opierały się na treściach edukacyjnych, publikowanych w mediach społecznościowych. W sierpniu odbędą się trzy transmisje na żywo na Instagramie na profilu marki VCee wraz z Kwiatem Kobiecości, w których udział weźmie Ida Karpińska, prezeska i założycielka organizacji. Ida Karpińska w 2003 roku sama wygrała walkę z rakiem szyjki macicy, mierzyła się z brakiem informacji i lękiem o własne życie. Podczas cotygodniowych rozmów live opowie o swoim doświadczeniu, a także podzieli się praktyczną wiedzą i wskazówkami na temat profilaktyki RSM. Każda transmisja poświęcona zostanie jednemu z trzech obszarów tematycznych:

  1. Rak szyjki macicy - przyczyny, objawy, charakterystyka badania
  2. Wirus HPV - czym jest, jak ważna jest profilaktyka i regularne badania
  3. Historia Idy Karpińskiej - rozmowa poświęcona osobistym doświadczeniom założycielki

Kwiatu Kobiecości i jej drodze w kierunku zdrowia

Spotkania poprowadzi Ilona Adamska, redaktorka naczelna Imperium Kobiet, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu. Za nami dwa z nich, a kolejne odbędzie się w czwartek 31.08 na profilu @vcee.cosmetics. Oprócz transmisji na żywo przewidziane są również wspólne treści edukacyjne w postaci postów na Instagramie, opracowane z ekspertami organizacji. Wszystko po to, aby szerzyć wiedzę i pogłębiać świadomość na temat profilaktyki i leczenia tego nowotworu. W ramach akcji VCee rozesłało również 50 paczek PR do influencerek, w których znalazły się między innymi specjalne bransoletki „Niezapominajki” Kwiatu Kobiecości. Dzięki nim każda kobieta może zostać Ambasadorką Kwiatu Kobiecości, zachęcając bliskie sobie kobiety (mamę, córkę, siostrę czy przyjaciółkę), aby w trosce o własne zdrowie pamiętały lub też nie zapominały o wykonywaniu regularnych badań ginekologicznych.