The Odder Side, które zjednało sobie serca pierwszych klientek t-shirtami i swetrami z dekoltem V na plecach, dziś jest love brandem z rzeszą wiernych fanek, butikami nie tylko w całej Polsce, ale też w Paryżu, czy Amsterdamie, Od momentu, gdy jej założycielki poznały się w redakcji modowego magazynu i na facebooku po raz pierwszy przegadały marzenia o własnej marce odzieżowej mija już 10 lat. Przyszedł czas na to, że Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz Wacławek postanowiły przedstawić swoim klientkom cały zespół, który stoi za magią The Odder Side. Jak zawsze w dziewczyńskim stylu marki - w pięknych wnętrzach, na luzie, przy lampce ulubionego wina.

O czym więc przy winie rozmawiają dziewczyny z The Odder Side? Tego dowiemy się z cyklu „On Thursdays we drink wine”, który jest pójściem o krok dalej w komunikacji brandu. Tytułowe wino ma nawiązywać do spotkań z przyjaciółmi, podczas których w sposób naturalny i bezpośredni opowiada się o swoich przeżyciach i doświadczeniach. Takie mają być też rozmowy z członkiniami zespołu The Odder Side – naturalne, szczere i z poczuciem humoru. Poszczególne odcinki będą też świetną okazją do tego aby zadać dowolne pytania na temat The Odder Side – oglądający będą zachęcani do zostawiania pytań w sekcji komentarzy. 

„Myśląc o komunikacji The Odder Side szalenie ważne jest dla nas, aby wszystkie działania, które podejmujemy pozwoliły naszym klientkom jak najlepiej poznać świat, który tworzy naszą markę – mówią Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz Wacławek – tym światem jest to co kochamy, co jest naszą pasją, jak spędzamy czas wolny. Dlatego też w ostatnim czasie marka coraz częściej decyduje się na projekty, w których stawia na doświadczenia i emocje. Świetnym przykładem takich akcji były dwa ostatnie wydarzenia, które powstały we współpracy z Klarną – koncert francuskiego artysty Kazy Lambista w Chałupach 6 oraz impreza w Warszawie, na którą zaproszone zostały bohaterki kampanii AW22 – Alyssa i Gia duet DJek z Berlina. Oba wydarzenia miały charakter otwarty, dzięki czemu poza zaproszonymi mediami i influencerami bawiły się na nich, również klientki i fanki marki".

Premiera pierwszego odcinka "On Thursdays we drink wine" odbędzie się 26 stycznia na kanale youtube marki. Nowe odcinki pojawiać się będą w co drugi czwartek miesiąca. To świetny powód, żeby na chwilę przerwać bingowanie Netflixa. Girls, you've got our attention!

The Odder Side "On Thursday we drink wine" - zobacz zwiastun: