"Przy zakładaniu marki Ilo Privé przyświecała nam myśl o realnym połączeniu wygody i stylu, a także o wzmocnieniu ruchu slow fashion" opowiada projektantka Ilona Staniszewska. Zależało jej na tym, aby tworzyć modę w transparentny sposób, dlatego wszystkie ubrania szyte są w polskiej pracowni krawieckiej, a każda rzecz wykończona jest ręcznie. Ze szczególną czułością dobierane są też tkaniny, z których powstają sylwetki Ilo Privé - w kolekcjach wyróżniają się wysokogatunkowe materiały, głównie pochodzenia naturalnego, takie jak tencel, ramia, jedwab czy bawełna organiczna. 

Dior przywrócił do sprzedaży ulubioną torebkę księżnej Diany. Ten model z lat 90. Lady Di nosiła na czerwonym dywanie>>

Takie podejście do mody projektantka połączyła ze swoją miłością do Francji. "Inspiracje do kolekcji przychodzą podczas licznych podróży i obserwacji kobiet z różnych krajów, ich poczucia estetyki i potrzeb. Ulubionym kierunkiem jest jednak Paryż - styl Francuzek, który od stuleci inspiruje kobiety na całym świecie. Liczy się komfort, ponadczasowość, a także wyjątkowy charakter każdej rzeczy z metką Ilo Privé" dodaje Staniszewska. 

I właśnie ten "chic parisien" wyłania się z najnowszej kolekcji Ilo Privé, nazwanej "Force Féminine".

Tytułowa "kobieca siła" we francuskim wydaniu widoczna jest tutaj w żakietach o lekko oversize'owym kroju z poduszkami na ramionach, kurtkach z włoskiej wełny o strukturze "baranka", męskich kamizelkach, mięsistych swetrach, wiązanych na ramionach gorsetowych topach czy materiałowych i wełnianych spodniach z ukrytą pod paskiem haftką. To ubrania zmysłowe, nonszalanckie, czerpiące garściami z klasyki, a przy tym dodające pewności siebie i podkreślające kobiecą siłę. "Kamizelki, żakiety i spodnie w monochromatycznych barwach stanowią ukłon w kierunku Coco Chanel, która wprowadziła damskie wersje tradycyjnie męskich ubiorów na salony" zdradza projektantka Ilo Privé

"Moda vintage" - książka o kupowaniu w second handach pomoże zbudować Wam szafę na zimę 2022. To must have czytelniczy tego roku>>

Nowa odsłona marki czerpie z estetyki vintage, a jednocześnie puszcza oko w stronę trendów i wprowadza nowości - między innymi kolorystyczne. Mamy tu ciepły odcień szarości czy głębokie bordo, z kolei wśród tkanin wyróżniają się włoska wełna oraz ramia pozyskiwana z chińskiej pokrzywy. 

Premierze kolekcji towarzyszy zachwycająca kampania, która poszukuje francuskiego klimatu w Warszawie: widzimy tutaj uliczny antykwariat, śródmiejskie kamienice w przełamanej bieli, kawiarniane ogródki i klimatyczne uliczki. Wszystkie projekty z "Force Féminine" stanowią ich modową odpowiedź, która całkowicie przenosi nas sentymentalnego Paryża i, rzecz jasna, dodaje mocy. 

Najlepsze stylizacje Francuzek na mrozy. Te praktyczne zestawy to kwintesencja mitycznego „chic parisien”>>