Najnowsza kampania platformy sprzedażowej Zalando koncentruje się w całości na lokalnym kliencie i jego potrzebach. Brand wychodzi na przeciw wymagań polskich odbiorców i na nowy sezon proponuje produkty ulubionych w naszym kraju marek, takich jak adidas Originals, TopShop, GAP czy ONLY. Nieprzypadkowe jest także hasło kampanii, które koncentruje się na stylu i cenach.

Kampania pod hasłem "Twóje ceny. Twój stylowy wybór" to propozycje stylizacji na każdą okazje i kieszeń. Szeroki asortyment ma pozwolić polskim klientom odnaleźć coś dla siebie. W związku z nadchodzącym jesiennym sezonem, proponowane produkty to przede wszystkim przejściowe kurtki, trencze czy marynarki, pod które klienci będą mieli okazje dobrać stylowe swetry, garnitury czy sukienki. Zwróćcie uwagę na kolorystykę sesji - Zalando wybrało uwielbiane przez Polaków stonowane odcienie: gołebiej szarości, karmelu, khaki, czerni, bieli i beżu

Kampania zrealizowana została w całości przez polskich twórców. Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Warsaw Creatives. Zdjęcia wykonała jedna z najbardziej znanych polskich fotografek - Zuza Krajewska. Materiał wideo to z kolei dzieło Marcina Morawickiego, a każdy look stylizował Michał Kuś. Makijaż wykonał Wilson, nad fryzurami pracował z kolei Michał Bielecki. Przed obiektywem stanęli: Anna Cholewa (D'Vision), Zodia K (Neva Models), Michal Ejmont (Rebel Models) oraz Maks Behr (AS Menagment).