Reserved coraz bardziej nas zaskakuje. Polska marka w zdecydowany sposób odchodzi od standardowych lookbokowych sesji, a robi (duży) krok w kierunku trendów i coraz bardziej zaskakujących edytorialowych sesji. Potwierdza to nowa kampania zatytułowana „Twin Room”. Piękne (często symetryczne) pastelowe kadry autorstwa Marina Kempskiego przywodzą na myśl estetykę dobrze znaną nam z filmów Wesa Anndrsona. 

"Najnowsza kolekcja „Twin Room” Reserved  przywołuje wspomnienie radosnej,letniej eskapady sprzed czterech, a nawet pięciu dekad bliskiej pocztówkowej sielance. Na pierwszym planie wyłania się  klimat jak ze starych klisz, ciepła kolorystyka pełna pasteli i retro odcieni oraz  modne w tym sezonie sylwetki zaczerpnięte z lat siedemdziesiątych" - czytamy w informacji prasowej.

Sama kolekcja także zatopiona jest w pastelowej palecie barwnej. Na fotografiach zobaczycie modelki (Snehę Kaul i Chawntell Kulkarni) w prążkowanych sukienkach-tubach w odcieniu rozbielonego fioletu i oranżu, bladoróżowych tunikach, limonkowych t-shirtach, lejących się beżowych spodniach i błękitnych kapeluszach. W fasonach dominują spódnice midi, sukienki mają wiązania i dekolty w kształcie litery "V" - wszystko utrzymane jest w duchu retro.

Oprócz zdjęć nową kolekcję Reserved promuje także wideo za które odpowiedzialny jest Szymon Dudka. Zobaczcie:

foto - Marcin Kempski
stylizacja - Ewelina Gralak
make up/włosy - Aneta Kostrzewa
modelki - Sneha Kaul; Chawntell Kulkarni
video - Szymon Dudka
produkcja - Olga Janicka
Włochy/Verona/Jezioro Garda