TOMMY ICONS to jesienna odsłona sezonowej kampanii Moving Forward Together, nawołującej do otwartości i poszanowania różnorodność. Żyjemy w czasach ogromnych przemian i choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, to wszyscy bierzemy w nich udział. Marka Tommy Hilfiger po raz kolejny rzuca nam wyzwanie do jednoczenia się, zapomnienia o wszelkich uprzedzeniach i zgodnego życia w pięknej, różnorodnej wspólnocie

Bohaterki

"Od zawsze naszymi ambasadorami są postaci, które wykorzystują swój głos do wspierania pozytywnych inicjatyw. Teraz jeszcze bardziej niż kiedykolwiek szukamy marzycieli, głośno wypowiadających się w słusznej sprawie. W tym sezonie chcieliśmy zaprezentować modelki, które nie tylko odzwierciedlają współczesną Amerykę, ale są twarzami ruchów na rzecz większej otwartości, różnorodności i tolerancji [...] Czują się pewnie będąc absolutnie sobą, walcząc o idee, na których opiera się kampania Moving Forward Together" - mówił o doborze ambasadorek Tommy Hilfiger. 

Zgodnie z myślą kreatora w kampanii TOMMY ICONS udział wzięły współczesne bohaterki -  kobiety wykorzystujące swój głos do promowania pozytywnych idei i codziennie inspirujące nowymi inicjatywami. 

Na zdjęciach zobaczycie Audrey Hilfiger - aktywistkę działającą na rzecz społeczności LGBTQI, Precious Lee - czarnoskórą modelkę plus size walczącą o różnorodność rasową i wiekową w świecie mody, Soo Jo Park - koreańsko-amerykańską topmodelkę, która działa na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC w branży mody i urody, Halimę Aden - czarnoskórą topmodelkę nosząca hijab i dodającą mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane, a także Carolyn Murphy - orędowniczkę na rzecz ekologii i supermodelkę  przeciwstawiającą się ageizmowi świata mody.

Ambasadorkami TOMMY ICONS została także Dilone - modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym, Michaela DePrince - światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone oraz Jasmine Sanders - wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.  

"Naszą misją jest tworzenie mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Chcemy inspirować i zachęcać innych w naszej branży, by robili tak samo. Jako marka budujemy solidne fundamenty tej zmiany i wykonujemy znaczące postępy na trasie do realizacji naszych marzeń" - podkreśla Tommy Hilfiger.

Idąc naprzód razem – Moving Forward Together – możemy trwale przekształcić nasz przemysł i stworzyć bardziej przyjazny środowisku, różnorodny świat mody.

Kolekcja TOMMY ICONS

Kampania TOMMY ICONS sfotografowana została przez Dan’a Martensena na filmowym ranczu Disneya - Golden Oak w Kalifornii. Kadry zachwycają naturalnością i optymizmem oraz eksponują piękno i różnorodność każdej kultury - zobaczycie je w naszej galerii.