Twórcy najnowszej kampanii MAKO nazwali ją powrotem do korzeni, choć my zamiast rewolucyjnego come backu, widzimy tu raczej konsekwentną kontynuację. MAKO nie zbacza z dawno już obranego toru klasyki i wysublimowanego minimalizmu.
„W kolekcji znajdziemy kilka sentymentalnych nawiązań do naszych pierwszych projektów. Przykładem jest klasyczny shopper w nowej, odświeżonej formie. Wykonany z naszej flagowej skóry „sauvage” – miękkiej, naturalnej, przyjemnej w dotyku, mięsistej, starzejącej się z klasą, szlachetnej. Bardzo cenię ponadczasowość naszych kolekcji, cieszę się że sama jako kobieta po kilku dobrych latach wciąż wracam do naszych klasyków – są super funkcjonalne, minimalistyczne w formie, a jednocześnie bardzo stylowe, dyskretne, nienachalne.” – tłumaczy założycielka Anna Sękowska.
Flagowe modele przeszły metamorfozę, między innymi dzięki sięgnięciu po zamsz oraz tłoczenie w subtelny wzór plecionki. W nowej odsłonie upolować możemy pojemne shopperki – znak rozpoznawczy marki oraz ninetiesowe bagietki. Powracają także bestsellerowe kowbojki . Uproszczoną formę ozdobiono subtelnym ręcznym haftem – uwielbiamy!
W kolekcji króluje nieśmiertelna czerń, jednak elementem wyróżniającym jesienny drop uczyniono słodki odcień toffi roztaczający aurę ciepła i przytulności.
Linia MAKO AW 23 zaspokoi również gusta estetek żądnych osadzonych w aktualnych trendach nowości. Na towarzyszącej jesiennym projektom zdjęciach Boryska Synaka wypatrzyłyśmy między innymi ciężkie biker boots wykończone najmodniejszymi w tym sezonie metalowymi sprzączkami oraz ultraeleganckie botki ze szpiczastym noskiem. Obydwie opcje doskonale sprawdzą się jako uzupełnienie zarówno tych codziennych, jak i bardziej wieczorowych stylizacji.
Całą kolekcję za spójność, funkcjonalność i ponadczasowy szyk oceniamy na piątkę z plusem, a jeśli w ramach dowodu potrzebujecie więcej niż nasze słowo, zajrzyjcie na do sklepu internetowego MAKO – część modeli wyprzedała się na pniu i aby je zdobyć, należy dopisać się do listy oczekujących. Wow!
Campaign Credits:
Zdjęcia: Borys Synak
Modelka: Emelie Boehm / Mint Artist Management
Stylizacje: Olivia Kijo
Hair & MUA: Kasia Olkowska
Video: Piotr Dębski
Asystenci fotografa: Mateusz Skraba, Konrad Ćwik
Set design: Piotr Piwowar
Retouch: Magda Baran