Znamy go z pudełek, torebek, magazynów i reklam. Na świecie znany jest jako Tiffany Blue, ponieważ z prawnego punktu widzenia, kolor jest zarejestrowanym znakiem towarowym. Ponad sto lat temu Blue Box Tiffany został okrzyknięty amerykańską ikoną stylu i synonimem elegancji. Skąd zatem nagła decyzja o zmianie koloru?

Tiffany & Co. sprzedaje jeden z najdroższych diamentów i ponownie otwiera swój słynny sklep. Zmienia też właściciela>>

Tiffany & Co. zmienia kolor przewodni!

,,Blue is a Color of Dreams" - to stwierdzenie otwierało wystawę Vision and Virtuosity w Szanghaju, podczas której zwiedzający modli podziwiać ponad 300 nadzwyczajnych przedmiotów z metką Tiffany & Co. Jak się okazuje, niebieski chyba nie do końca jest kolorem marzeń... Marka dokonała rebrandingu i podzieliła się efektem w swoich mediach społecznościowych. Z komentarzy wnioskujemy, że klientom nie spodobał się wybór intensywnej żółci.


Post był oczywiście żartem marki z okazji prima aprilis. Tiffany Blue powrócił 2 kwietnia i nic nie zapowiada, żeby został zmieniony na jakikolwiek inny kolor.

Pierścionki zaręczynowe gwiazd. Najpiękniejsze, najdroższe i najsłynniejsze w historii>>