Uwielbiacie minionki? Świat oszalał na punkcie małych żółtych stworków. Dowodem na to są choćby wpływy za bilety kinowe. Ostatnia produkcja zatytułowana po prostu "Minionki" już zarobiła 625 milionów $. To nie koniec! W ramach promocji filmów o przygodach Stuarta, Kevina i Boba powstały kolekcje ubrań, zabawki, meble, a słynny instytut Pantone nazwał jeden z odcieni żółci właśnie minionkowym (przeczytasz o tym tutaj >>). To już pewne, Minionki weszły na stałe do świata popkultury.

Popularność postaci z filmu animowanego postanowiła wykorzystać platforma sprzedażowa Stylight. Tak powstał projekt The Minionistas, który prezentuje jak znani fashioniści prezentowaliby się w znanej kreskówce. Karl Lagerfeld, Alexa Chung, Cara Delevingne, Suzy Menkes, Marc Jacobs, Donatella Versace, Jean Paul Gaultier, Vivienne Westwood i Anna Wintour to tylko kilka znanych postaci zamienionych w żółte stworzenia. W ciągu następnych tygodni powstały jeszcze dwie edycje The Minionistas z Victorią Beckham, Anną Dello Russo, Valentino, Iris Apfel oraz blogerami - Garance Dore, Chiarą Ferragni, Rumi Neely, Susie Lau, czy Bryanboyem. Zobacz!

The Minionistas - znani fashioniści zamienieni w minionki! >>

Wszystkich bohaterów "The Minionistas" zobaczysz również na stronie stylight.co.uk!